De afgelopen week ben ik met mijn topper in spe, naar een zelf georganiseerde instructieweek geweest.
Normaal gaan we elke zomer, maar dit jaar zijn we een extra weekje geweest voor het zomer seizoen begon

Deze week verblijven wij bij vakantiehuis Peelhoven, wat buiten de trainingen om een heerlijke plek is voor de paarden om te ontspannen.
Lessen hadden we deze week van 2 grand prix ruiters en wat hebben we een hoop geleerd!
eerst even een voorstelrondje:
Freek-willem.
6 jaar ( 14-03-2010)
1.85 m.
VivaldixFlorencio.

Freek is een onwijs lief en werkwillig paard, maar door zijn grote is en blijft het erg lastig. Daarom ben ik blij geweest met de handige tips van de instructie

de rij foto's zijn van 2 verschillende lessen, bij verschillende instructies

Onze aandachtspunten zijn vooral dat hij zich graag erg lang maakt en daardoor niet voldoende aantreed van achter. Hier zijn we veel mee bezig geweest en ik kan vertellen dat ik heel trots ben wat we deze week hebben bereikt

iets lager ingesteld, hij loopt hier wat lang en op de voorhand, maar zijn achterbeen treed er onder

Jammer van mijn wat te strenge binnenhand, verder vind ik het een fijn plaatje.

grote kleine krachtpatser 

Wederom een te strenge binnenhand, maar wel fijn over de benen en hals.

Pasje wijken, blijft nog lastig

Helaas geen hele heldere foto (met telefoon gemaakt) Maar ik word wel heel blij van dit beeld!

Hij vind zichzelf wel knap

Na het rijden onder het solarium en lekker knuffelen.

Ik ben me bewust dat het nog niet is wat het moet zijn, maar wel ben ik heel trots op wat we in korte tijd hebben bereikt. Zijn lichaam zit hem niet mee, maar wel doet hij ongelofelijk zijn best voor mij.
Bedankt voor het kijken, berichtjes zijn leuk. Tips zijn ook altijd welkom, maar hou het netjes