Diallo en ik proberen sinds een tijdje nu een andere methode van trainen. We nemen nu nog maar 1 keer les in de week, we wisselen meer af, en doen vooral hard ons best om dit te laten werken. In dressuur hebben we daardoor heel veel resultaat gezien! De laatste maand zijn we helemaal uit de dip gekomen en hij heeft heel erg zijn best gedaan. Daarom besloten we toch maar eens in te schrijven voor een eerste parcourtje, gaat dat wel goed komen
Even voor de duidelijkheid, een springruiter ben ik zeker niet, dus commentaar mag zeker, daar ben ik altijd heel veel mee, maar ik weet dus natuurlijk wel dat mijn houding verschrikkelijk is, hetzelfde voor de blik op mijn gezicht
Even nog een kort paspoortje:
Naam: Diallo VW
Geslacht: Ruin
Merk: BWP
Leeftijd: 12 jaar
Type: springpaard
Alle credits van de foto's gaan naar Nenah DM Photography
Linkje: https://www.facebook.com/Nenah-DM-photo ... 239384212/

Ik noem dit mijn enorm-flateus-gefocust-hoofd

We zijn dus uiteindelijk foutloos zonder problemen rond geraakt, Diallo vertrouwde me echt en dat is een fantastisch gevoel. Beter had ik het niet kunnen wensen.
Laat zeker iets na!

top Mila
Nee, sinds gisteren begint het wel wat te kriebelen. Ook al vind ik het echt heel eng. Dit heeft me echt wel wat meer zelfvertrouwen gegeven, misschien moet ik toch eens af en toe een springles gaan nemen