hey, t is niet perse dat ik t nodig heb, maar k wil jullie mening, naast mijn andere verzorgpony ga ik aankomende zaterdag bij n shet kijken, miss neem ik die dan ook wel als verzorgpony, maar wat doen jullie bij de eerste keer dat de eigenaar en de verzorgpony je ziet:
1- zelfverzekerd 2- verlegen 3- stil maar zeker van de zaak 4- voorzichtig maar zelfverzekerd 5- druk en zelfverzekerd 6- verlegen maar weet wel alles
ik heb bij mijn huidige verzorgpony de 2e achtergelaten waar ik erg veel spijt van heb, want ik ben best wel spraakzaam en heb denk ik een veel te onzelfverzekerde start gemaakt, ga daarom bij deze pony 4 doen.
Gewoon jezelf zijn, dan weet de eigenaar en jij ook waar jullie aan toe zijn
Arabier
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-16 17:44
EskeGirl schreef:
Gewoon jezelf zijn, dan weet de eigenaar en jij ook waar jullie aan toe zijn
dat heb ik dus ook bij de vorige gedaan, want ik ben op t eerste gezicht verlegen, maar ben nooit meer van dat verlegen standje afgekomen dus ga wat meer zelfverzekerd overkomen..
Gewoon relaxen. Niet overdreven stil of overdreven luid, gewoon jezelf zijn. Ik observeer de stiuatie meestal wat meer omdat dat in mijn karakter zit, en als ik dan wat meer op mijn gemak ben ga ik meer praten en vragen stellen
Inderdaad, gewoon jezelf wezen is heel erg belangrijk. Zo krijgen zij een duidelijk beeld van wie jij bent!
Anoniem
Geplaatst: 26-03-16 22:04
Gewoon heengaan en niet te druk maken! Niet teveel proberen je als iemand anders voor te doen. Denk niet dat ze het erg vind als jij wat verlegen bent, als je maar een leuke verzorgster word.
Als jij jezelf bent, zoals andere zeggen, komt het wel goed! En als je een beetje verlegen op het begin bent, maakt dat echt niet uit! Dat snapt de eigenaar echt wel. Succes !