Zoiets van, ben liever buiten lekker graasjes doen...? wanneer komt die stal nou eens weer eens schoon? Wat doe ik hier binnen terwijl buiten gezelliger is?
Mijn paard denkt 'he daar is mijn koekjes-mens' Maar zonder grappen, ik denk persoonlijk niet dat paarden op de 'wat als' manier kunnen denken. Paarden hebben twee 'levensdoelen' en dat is voortplanten en overleven, en vanuit daar maken zij hun beslissingen.
Britta31
Wat ze denkt als ik aankom: He die ken ik! Als ze vast staat op de poetsplaats en ik kom van het hooi vandaan: Eten?!
Als ik naar een hindernis toe ga: JAAA SPRINGEEHH!! Losspringen: Ja wat moet je nou? Ik snap niet wat je wilt.. OEH ETEN! (Gras)
Als ze spoken ziet: AAAHHH HELLUUP IK GA DOOD!
Neleh
Geplaatst: 25-03-16 17:03
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest, mijn grote vriend heeft de hele namiddag aan mijn haar gesnoven... "mijn mens ruikt anders vandaag" moet hij gedacht hebben!
Wordt altijd vriendelijk begroet met een zachte welkomst hinnik. Met daarna haar vragende blik: Waar is m'n eten?
Pluizebolpum
Geplaatst: 25-03-16 17:52
Precies dit, inderdaad eten:
Als ik niet snel genoeg ben wijst mevrouw van mij naar de hooi-opslag en dan naar waar ze het hebben wil. Zo doet ze het met alles wat ze wel of niet wil. En als ik dan niet 'luister' flappen die oren naar achteren en gaat ze diep staan zuchten omdat de kwaliteit van de bediening zo belabberd is. Briljant beest maar zó'n drama-queen.
Majolen
Geplaatst: 25-03-16 17:58
mijn paard zucht altijd heel diep als ik met het zadel aankom dragen "alweeeerrrr"
cissie
Geplaatst: 25-03-16 18:00
Haha die foto!
Als ik de weide in loop maakt mijn paard aan de rest van de kudde ook duidelijk: Aan de kant daar komt personeel aan. Geen room service helaas maar wel een lopend buffetje.