Manege gezocht omgeving Hoogstraten (BE)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koia

Manege gezocht omgeving Hoogstraten (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-16 20:10

Ik woon sinds een paar maanden bij mijn vriend in België en zou graag weer beginnen met paardrijden. Na wat gezocht te hebben kom ik alleen maar uit op pensionstallingen of stoeterijen maar niet echt naar manege's die ook lessen aanbieden (heb geen eigen paard tot mijn beschikking). Ik ben nog niet zo heel bekend hier in de buurt en via google kom ik niet veel zinnigs tegen. Iemand die bekend is in de regio die mij een leuke manege kan aanraden die ook lessen aanbied aan volwassenen? (graag) websites zodat ik een beetje rond kan neuzen. :)

petra8

Re: Manege gezocht omgeving Hoogstraten (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:40

Tjee, geen gemakkelijke vraag..... Manege the new casteleyn hier in Turnhout geeft manegelessen. Anders misschien 2 lazy 7 ranch in Nieuwmoer, dat is bitloos en NH maar we hele fijne mensen en paarden!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:43

Hoeve Galderzicht in Rijsbergen geeft manegelessen en is vanuit Hoogstraten goed aan te rijden.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:55

Inderdaad, anders even in Nederland kijken. Dat is het fijne van in de grensstreek wonen, kun je gebruik maken van het beste van 2 werelden. :-) In Belgie zitten heel veel rijverenigingen maar maar heel weinig maneges.....

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-16 20:58

ik zal eens rondneuzen :) bedankt voor de tips

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 11:36

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 19:49

Dank je liberty, de tip over sintels heb ik ook van een vriendin gehad dus ik denk dat ik daar eens ga informeren. Van wat ik na een beetje zoeken heb gevonden qua info lijkt het me een leuke plek en het idee van een vast paard elke les klinkt wel fijn. :) (sorry voor het late antwoord)