Alweer een tijd geleden dat ik een ITP topic heb geopend. Een tijd geleden kwam ik op bokt een paard tegen die verdacht veel op de mijne leek. Na even navraag te hebben gedaan bij de eigenaresse, bleek dat het paard in kwestie: Famke Elvira en mijn Lobke, (half)zusjes zijn, die blijkbaar een zelfde soort cocktail aan genen meegekregen hebben. Meteen riepen we, wij moeten es samen op buitenrit ofzo! Het mocht even duren, maar vandaag was dan eindelijk de dag dat we elkaar ontmoetten. Het was super leuk! Famke staat in de buurt van Schoorl en een vriend en ik wilden graag naar het strand.
Schoorl schijnt daar erg geschikt voor te zijn en zo nam ik contact op met Celine (Celine_Famke hier op bokt) om aan te geven dat we in de buurt zouden zijn.
Uiteindelijk hebben we met z'n drieën een super gave buitenrit gemaakt. We hebben in volle galop over het strand geracet! We hadden de tranen over onze wangen lopen en een hoop lol gehad.
Famke en Celine zijn ook nog in zee geweest, onze Lobke en El Passo durfden het helaas niet aan (onze helden op sokken). Daarna ook nog een stukje duin en bos meegepakt. Ja, het was een dag om nooit te vergeten.
Als klap op de vuurpijl, Lobke en Famke vonden elkaar ook nog es lief. Er werd een neusje aan elkaar gegeven zonder merrie-aanstelleritus enzo, gewoon lief. *smelt*
Ik zal jullie niet langer ophouden, hier ons fotomateriaal!

strike a pose

Lobke en Famke geven elkaar een neusje

galopje

We hebben uiteraard ook nog even ons paarden voor de camera laten paraderen, daar is ook het een en ander van op beeld vastgelegd

groetjes, de friesenzusjes
en de "bruine man": El passo