Dit ons allereerste topic! Dus dat is best wel spannend! Maar ik ben zo trots op mijn vent, dat ik mezelf toch niet kon tegenhouden om het met jullie te delen

Dit is mijn knappe Friese vent Jeldau!

Hij is al sinds geboorte bij ons en hij wordt in mei 6 jaar. We zijn op z'n 4de begonnen met rijden. (Proberen met rijden.
)Hij vindt namelijk alles spannend en eng. Wat resulteerde in vluchten. Dus dat was vooral veel vallen en opstaan. Maar na lang volhouden en overtuigen dat t allemaal niet zo eng is (en vooral ook erg leuk!), kon ik hem vorige lente doorrijden.
Hij is nog steeds snel afgeleid en naast ons zijn ze bomen aan het slepen, dus dat was ook spannend. En natuurlijk die enge fotograaf.

Maar uiteindelijk gaat meneer tussendoor toch een beetje ontspannen en opletten.

Ik moet echt gaan werken aan mn pianohandjes

Hij moet hier meer met zn neus eruit en lager.

Idem hier. Maar hij liep hier lekkerder in de hand.
Galop is nog heel moeilijk

Ik ben nu voornamelijk bezig met zn achterhand sterker maken (veel overgangen en balkjes lopen) en iets meer lengtebuiging. Maar ik ben al blij dat hij tussendoor nageeft en ontspannen door de bak wandelt.
Ik sta heel erg open voor tips en advies! Ik krijg les, maar ben van mening dat ik alleen maar leer van verschillende blikken en adviezen. (oa qua mijn houding, paards houding en tips voor een sterkere achterhand) Dus brand los

groetjes van ons!