Toen we daar aankwamen, rustig opgezadeld in de trailer en daarna op ons gemakje het strand op gelopen, ze keek haar ogen uit! Het is maar goed dat ze vast zitten
Het mulle zand vond ze heel raar en kroop helemaal tegen me aan omdat ze het zo spannend vond, toen kwamen we bij het hardere zand aan en dat was toen ook weer even raar en toen er ribbeltjes in kwamen snapte ze er niks meer van
Dus rustig even rond gewandeld en door het water gelopen, ze durfde eerst niet, maar ze was zo op mij gericht dat ze gewoon achter me aan kwam.Toen ben ik er op gaan zitten en lekker op het gemakje rond gestapt en het water in gestapt, ze vond de golfjes wel heel eng, dus ik moest haar echt overtuigen dat ze haar niks deden
Toen maar wat gaan draven door het water en langs de waterkant en ze keek haar ogen uit, heerlijk vond ze het! ik moest wel goed stevig zitten want als er een bandenspoor of een spoor van haar eigen hoeven in het zand stond ging ze vol op de rem

We hebben lekker op ons gemakje rond gereden en wat deed ze het knap! Zo voor de eerste keer op het strand zonder ander paard en mijn meisje vertrouwde volledig op mij
Ik ben zo trots op haar
Geniet mee van onze pennydroom
Lekker wat rond stappen

Een drafje door het water, was nog een hele opgave haar in het water te houden
De schittering van de zon was volgens Cookie nogal eng

Nog een keer

Mijn knappe meisje

Hop hop Cookie in galop

Even lekker pootje baden tussendoor

Toen weer een drafje

En lekker langs het water uitstappen

Cookie heeft het zo goed gedaan en we hebben met volle teugen genoten