[FOTO]Een kijkje mee in het zadel bij verschillende rassen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_Pegasus

[FOTO]Een kijkje mee in het zadel bij verschillende rassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 13:35

Hi ! Bij deze had ik een leuk ideetje. Een topic met enkele foto's genomen van uit het zadel.
Ik zal met jullie dus 14 (max 15 toegelaten) foto's delen ! Ik heb ze genomen op verschillende paarden en tijdens verschillende trainingen, neem gerust een kijkje hoe mijn zicht was !

Het is leuk ook jullie foto's te zien, post ze gerust :)

Foto 1: ik ben trainingsjockey en rijd renpaarden dus! (Vluchters) deze foto is genomen na het werk, de benen werden afgekoeld door in een klein meertje te gaan baden. Dit paard heet Solar Pocket

Afbeelding

Foto 2: mijn eerste eigen paardje Zalejandro, een Paint. De foto is genomen op onze eerste buitenrit, hij was pas zadelmak toen. Bitloos.

Afbeelding

Foto 3: opnieuw training van een vluchter, deze keer Le bandit. De training gebeurde hier op de renstal en jullie zien onze renbaan.

Afbeelding

Foto 4: ik ben ook ruiter op een Arabische volbloed fokkerij. Ik heb de eer de dekhengst te rijden. Elandro d'apdeco. <3 hier een foto na de dressuurtraining.
Afbeelding

Foto 5,6 & 7: mijn verzorgpaard Hero Nejdi Arabians, een lieve hengst van 20!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto 8,9,10 &11: mijn eerste pony, yvetje. Die trouwens nog steeds bij mij is na al die jaren. Er zit een foto bij op een drafrenbaan waar wij stiekem altijd gingen uitstappen toen ik nog geen trainingsjockey was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto 12: via Dora, een zangersheide springmerrie waarvan ik de eer gekregen heb om haar door te rijden! Altijd met bibberende knietjes, want de basis zat helemaal verkeerd... Maar afgesloten met een fijn te rijden merrie die nu door een jong meisje gereden wordt ! -stiekem trots op wat je kan bereiken met geduld en een rustige aanpak

Afbeelding

Foto 13: mijn tweede keer aan zee ! Op een manegepaardje >die heeeel blij was even te mogen ontsnappen van de lessen die ze moest lopen, wat genoot ze ervan. Heel mooi om te zien hoe ze opfleurde en paard werd ! En lekker losse teugel.

Afbeelding

Foto 14: de arabo Fries black beauty ! Vind Friezen echt kanjers ! *\o/*

Afbeelding

Benieuwd naar jullie foto's en reacties !
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 14-03-16 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag voor fotoverzameltopic toegevoegd

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:38

Leuk zeg TS die renpaarden. Dat was vroeger altijd mijn droom (had ook die boekenserie over het renpaard Wonder :P ) maar helaas ben ik veel te groot geworden :')

Mijn uitzicht sinds kort, töltende ijslander <3

Afbeelding

Narcissa

Re: Een kijkje mee in het zadel bij verschillende rassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:22

Wat heb je leuke paarden te rijden!

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:27

Eigenlijk is dit de laatste jaren mijn vaste uitzicht! Afbeelding

Mijn eigen paint ruin Mr T

En 1tje van toen we nog op de Veluwe stonden:
Afbeelding

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:30

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:43

Hoe leer je vluchters niet te vluchten? Ik heb zelf een freezer, die geeft het aan, en pas als je er niets op uitdoet peert ie hem zo'n 20 meter en gaat grazen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:56

Wat veelzijdig TS, en het hele topic vol leuke foto's!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 16:05

Ik volg en ga ook ff tussen de foto's kijken. Ik heb er genoeg gereden maar niet overal een foto van terwijl ik erop zit.

Fly_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 20:42

Solleke_Noah schreef:
Leuk zeg TS die renpaarden. Dat was vroeger altijd mijn droom (had ook die boekenserie over het renpaard Wonder :P ) maar helaas ben ik veel te groot geworden :')

Mijn uitzicht sinds kort, töltende ijslander <3

[ Afbeelding ]

Was ook mijn droom, en ik heb dat boek ook gelezen <3
Hoe groot ben je ? Ik ben 1m71 en woog 63kg, nu 53 _O- maar het is een harde wereld. Ik ben momenteel enkel trainings jockey, daarvoor is gewicht niet zo heel belangrijk dus waag zeker je kans ! Groot of niet !

Wauw prachtig, ben dol op dat ras !

Fly_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 20:45

xLes schreef:
Wat heb je leuke paarden te rijden!

Mag inderdaad niet klagen! Moet er regelmatig afzeggen wegens tijdgebrek anders voor mijn eigen paardjes. Heb gewoon zoveel kennissen die Ruiters zoeken! :j is heel toevallig begonnen, want had vroeger geen enkel rijpaardje en ben het dan eens aan iemand gaan vragen ! Zo begon het !

Fly_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 20:45

Lagonda schreef:
Eigenlijk is dit de laatste jaren mijn vaste uitzicht! [ [url=m/v95pYn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn eigen paint ruin Mr T

En 1tje van toen we nog op de Veluwe stonden:
[ [url=m/Vzt4SJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw woon jij prachtig !

Fly_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 20:46

Piekosjj schreef:
Is dit topic niks voor jullie? [BRT] [HK] Wat zie je op buitenrit? Met foto. :D

Ja lijkt me wel super leuk! Had eens gezocht maar vond geen topic, beter zoeken dus hihi...
Wou wel sowieso graag eens een beeld delen van de renpaarden ! *\o/*

Fly_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 20:48

Floortz schreef:
Hoe leer je vluchters niet te vluchten? Ik heb zelf een freezer, die geeft het aan, en pas als je er niets op uitdoet peert ie hem zo'n 20 meter en gaat grazen...

Rijd je hem gewoon of zoals hij deed op trainingen?
Bij ex vluchters heb ik al eens willen merken dat zij durven aanzetten wanneer je de teugels iets korter neemt of onstabiel veranderd tussen geven en nemen. Omdat ze dit aangeleerd zijn van in de koers... ( heb het zelf ook nog voor hoor! :o )
Ik weet niet hoe dat in Nederland is dat woordje, maar probeer eens als hij dit doet of van plan is te doen te zeggen : hooowww uppp
Dat is ons stop woordje.

Fly_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 20:49

Danique schreef:
Wat veelzijdig TS, en het hele topic vol leuke foto's!

Dankjewel ! Leek me leuk om te delen en andere foto's te zien !

Fly_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 20:50

AlexandraM schreef:
Ik volg en ga ook ff tussen de foto's kijken. Ik heb er genoeg gereden maar niet overal een foto van terwijl ik erop zit.

Vind het super leuk om eender welke foto te zien ! :o als er maar een dier op staat haha dan ben ik verkocht