Knappe Jonkvrouw ITP!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xjessiesl

Knappe Jonkvrouw ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 14:43

Hoi allemaal,

De laatste tijd weer wat foto's gemaakt van Jonkvrouw en vandaag eindelijk mijn vader zo ver gekregen om weer eens wat foto's te maken van mij en Jonkvrouw samen. Gister na een lange tijd Jonkvrouw weer eens rustig aan het werk gezet, ontzettend kort omdat we het natuurlijk weer even op moeten bouwen. Wij hebben namelijk alleen maar lekker buiten gewandeld de afgelopen tijd. Ze was gister lekker druk en had er zin in. Vandaag ook weer even rustig aan het werk gezet, ook weer kort maar ze deed het al een stuk beter!

Ik hoop over een tijd over te kunnen naar bitloos, als ze daar goed op reageert.

Eerst maar even wat foto's die ik de afgelopen tijd zelf van haar heb gemaakt. Helaas zijn de foto's een beetje achteruit gegaan omdat ik sommige van mijn Instagram af heb gehaald.
Afbeelding
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
En omdat ze het water zo leuk vond, had ik haar heel even in de paddock gezet zodat ik wat foto's kon maken.

Niet met de camera, maar laatst weer een heerlijk stuk gewandeld samen met iemand van stal en haar paard!
Afbeelding
8.

En nu de foto's van vandaag, aan het werk! Commentaar mag, maar houd het alsjeblieft vriendelijk. Aangezien we nog overal aan moeten werken en net pas weer begonnen zijn. Natuurlijk heb ik haar van te voren goed warm gestapt en naderhand ook weer goed uitgestapt maar daar heb ik geen foto's van helaas! En ook heb ik de andere kant op gelopen maar mijn vader was af en toe een beetje aan het slapen haha :') . Dit zijn de foto's die het mooist zijn geworden, ik ben er blij mee! :) Nu mag Jonkvrouw weer lekker genieten in de wei. Volgende week zondag komt Evelien van EB Fotografie, dus over een tijdje zal Jonkvrouw weer op bokt verschijnen!
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding
11.
Afbeelding
12.

Dat was hem weer!
Groetjes,
Jessie.
Laatst bijgewerkt door xjessiesl op 13-03-16 14:57, in het totaal 4 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 14:50

Wat een prachtig paard heb je daar zeg!! :j
Strikje is niet nodig, mag zo ook wel afgeleverd worden :')

renate561

Re: Knappe Jonkvrouw ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 14:57

wauw, knap paard!

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 15:18

Ben ook erg trots op haar. Bedankt, voor de leuke reacties!

Valdesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 18:30

Je hebt echt een mooi paard! Mooie foto's ook!

Buddyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 18:39

wauw !!
kijk je topics altijd met veel plezier!
mooi paard is Jonkvrouw toch en ook hele gave foto's!

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 19:52

Dankjulliewel! Erg leuke reacties <3