Samen met mijn bontje op de foto

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iriswolf

Samen met mijn bontje op de foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 23:11

Vandaag eindelijk weer een keer foto's gemaakt van me knappe bonte!
We hebben bijna 3 maanden niet kunnen rijden en vandaag mocht er een galopje bij!
We hebben in da halfjaar dat ik hem nu heb al veel samen meegemaakt maar we komen er ook helemaal samen doorheen! Hij heeft ondertussen ook al te koop gestaan ( stomme ik :( )
Maar ondanks dat ben ik zo onwijs blij met me knappe topper!
Hij is helaas bijna onbeleerd aan ons verkocht maar wauw wat wordt hij gaaf zeg ook al zeg ik het zelf <3
Ik zal jullie niet langer ophouden! Hierbij mijn knappe paardje!
Ik weer waar we aan moeten werken en daar ga ik ook zeker mee aan de slag!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op de foto's is ook wel te zien hoe onwijs blij ik met hem ben!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hieronder even een vergelijking van Hoe hij er uit zag toen ik hem 7 maanden gelden kocht :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Iriswolf op 12-03-16 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

kiwiwitje

Re: Samen met mijn bontje op de foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:20

Leuk paard, jammer dat je overal roept dat je geen commentaar wil. Jullie zijn goed bezig. En wat bedoel je met raar weg zetten van zijn achter been?

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 23:26

kiwiwitje schreef:
Leuk paard, jammer dat je overal roept dat je geen commentaar wil. Jullie zijn goed bezig. En wat bedoel je met raar weg zetten van zijn achter been?

Heb het even aangepast ;) ikheb dat gedaan voor mensen die negatief commentaar geven.
Dankjewel!
Hij zet zijn linker achterbeen iets wat naar binnen , hij heeft nog geen balans dus vandaar dat hij zijn been zo weg zet :)

guusjew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:28

Toppers!!!

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 23:29

guusjew schreef:
Toppers!!!

<3 <3 <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:31

Vind dat zo vanaf de foto wel mee vallen. Vind ook dat het niet tegen valt hoe hij zijn achterbeen gebruikt.
Zal je even een Pb' tje sturen! :)
Knappe bonte!

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 02:42

Hij is knap!

Let wel op voor correct ruggebruik want nu is dit niet het geval, net zoals de valse knik die op iedere foto te zien is.

Had hem onlangs te koop zien staan, kan dit kloppen?

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 08:38

kiwiwitje schreef:
Vind dat zo vanaf de foto wel mee vallen. Vind ook dat het niet tegen valt hoe hij zijn achterbeen gebruikt.
Zal je even een Pb' tje sturen! :)
Knappe bonte!

Dat is goed dankjewel!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 08:40

ITP -> RIJ-ITP

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 08:42

Memere schreef:
Hij is knap!

Let wel op voor correct ruggebruik want nu is dit niet het geval, net zoals de valse knik die op iedere foto te zien is.

Had hem onlangs te koop zien staan, kan dit kloppen?

Inderdaad daar ben ik ook mee bezig hij heeft 3 maanden stil gestaan vanwege blessure in zn rug . Hij snapt dus niet hoe hij die moet gaan gebruiken daar ben ik hard mee aan het werk. Tijdens het maken van de foto's was hij ontzettend druk dus kon ik het niet 100% krijgen. Van de 7 maanden dat ik hem heb heb ik net 2 maanden echt kunnen rijden en daarvoor was hij niet zadelmak ( wat is niet wist) dus dat is iets om goed te gaan trainen!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 08:49

Wat een leuk dier! Mij viel de valse knik en het matige ruggebruik inderdaad ook op. Een rugblessure is naar, zeg!
Is het een idee om je paard wat meer teugel te geven, zodat hij eerst even lekker voorwaarts-neerwaarts gereden wordt? Ik neem aan dat je ook veel met hem longeert, door het groene en zijn rugblessure. Hoe gebruikt hij zijn rug dan, en is hij dan wel gewoon voorwaarts neerwaarts?

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 08:56

Mariett schreef:
Wat een leuk dier! Mij viel de valse knik en het matige ruggebruik inderdaad ook op. Een rugblessure is naar, zeg!
Is het een idee om je paard wat meer teugel te geven, zodat hij eerst even lekker voorwaarts-neerwaarts gereden wordt? Ik neem aan dat je ook veel met hem longeert, door het groene en zijn rugblessure. Hoe gebruikt hij zijn rug dan, en is hij dan wel gewoon voorwaarts neerwaarts?

Ja klopt inderdaad dat doe ik :) gister was het de eerste keer dat hij in de buitenbak was dus w's zo ontzettend druk dus heb het maar gelaten voor wat het is omdat hij hele tijd wilde crossen ( heeft hij heeeeel lang niet kunnen doen hihi)
Zodra ik in de binnenbak rijd doe ik dat wel. Ik longeer 2 keer in de week met dubbelelijnen onder begeleiding zodat ik niks fout kan doen. Hij denkt constant nog dat hij pijn heeft dus gaat hij compenseren vandaar de rare houding maar ben al blij met wat we hebben bereikt... Eerst liepen we als kamelen rond hahahah

ted

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:27

Je straalt helemaal, dat is een. Vervelend om te lezen dat je zoveel problemen met hem heb gehad.

Even to the point, je zegt ik weet waar aan ik moet werken, weet je ook hoe je dit moet uit voeren??? Want dat is cruciaal, zeker voor zo'n paard met zo'n geschiedenis. Zoals andere ook al zeggen hij loopt totaal niet (fijn) over de rug.

Ik denk als jij naar jouw eigen foto's kijkt je denk, ja maar hij loopt toch naar beneden en gebruikt toch zijn achterbeen, of ter wijl op het eerste oog niks mis mee, maar als je dieper kijkt zie dat het paard niet in een geheel loopt, hij moet veel meer sluiten. Maar alles eerst, actief rijden!

Heel veel succes gewenst!

sik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:30

Wat een prachtig paard heb je daar!

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 10:59

ted schreef:
Je straalt helemaal, dat is een. Vervelend om te lezen dat je zoveel problemen met hem heb gehad.

Even to the point, je zegt ik weet waar aan ik moet werken, weet je ook hoe je dit moet uit voeren??? Want dat is cruciaal, zeker voor zo'n paard met zo'n geschiedenis. Zoals andere ook al zeggen hij loopt totaal niet (fijn) over de rug.

Ik denk als jij naar jouw eigen foto's kijkt je denk, ja maar hij loopt toch naar beneden en gebruikt toch zijn achterbeen, of ter wijl op het eerste oog niks mis mee, maar als je dieper kijkt zie dat het paard niet in een geheel loopt, hij moet veel meer sluiten. Maar alles eerst, actief rijden!

Dankjewel!!

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 10:59

sik schreef:
Wat een prachtig paard heb je daar!

Dankjewel!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:13

Leuk paard dat als eerste!

Eerste dat ik denk rijd hem eerst eens actief naar voren en laat zelf los !!
Je zit er zelf gespannen op, dan kun je ook niet aan je paard vragen om ontspannen te lopen. Werk eerst aan jezelf en laat die voorkant voor wat het is. Als je zelf ontspant krijg je het daarna van je paard cadeau, echt waar :)

Floralfaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:17

Wauw wat een mooi paard ! :)

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:20

mooi paard

ted

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:47

Iriswolf schreef:
ted schreef:

Dankjewel!!

Graag gedaan, maar heb je nog een antwoord op mijn vraag???

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 17:15

Die is echt wel speciaal gevlekt :)

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 18:59

xLes schreef:
Die is echt wel speciaal gevlekt :)

Dankjewel!