Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Koper schreef:Een nieuw halster is leuk voor jezelf maar je pony heeft er natuurlijk helemaal niks aan. .
anjali schreef:
Bailey_Dj schreef:haar oude halster is ook zo goed als versleten dat is ook een van de redenen dat ik haar een nieuw halster geef
Jawel, als een paard een halster krijgt wat prettiger zit dan zijn oude halster dan heeft hij er wel degelijk wat aan.
Bailey_Dj schreef:haar oude halster is ook zo goed als versleten dat is ook een van de redenen dat ik haar een nieuw halster geef
Koper schreef:Bailey_Dj schreef:haar oude halster is ook zo goed als versleten dat is ook een van de redenen dat ik haar een nieuw halster geef
Oh begrijp me niet verkeerd. Mijn pony krijgt ook nieuwe halsters van mij als de oude versleten zijn, of als ik een halster haar leuk vind staan. Maar niet omdat ze jarig is en ook niet omdat zij wat aan dat halster heeft. Zonder halster of met een versleten halster is ze net zo blij.
anemoonlena schreef:Selina schreef:Je kan aan de eigenaar van de pony vragen of je een 'taart' mag maken. (Met wortels, appels etc.)
ze is zelf de eigenaar dus moet ze dat aan haarzelf vragen