vragen
weetjes
grappige dingen
verzorgings tips
ervaringen van elkaar delen
Noem maar op alles rondom paarden is mogelijk !
ik hoop dat jullie mijn poll willen invullen met opmerkingen wat je het liefst zou terug zien in mijn youtube kanaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dottie0991 schreef:Als je echt advies wil, ik zal beginnen met jezelf voor te stellen en te vertellen wat je in de paardenwereld allemaal doet en wat je "kan". Na aanleiding daarvan kunnen mensen denk ik beter beoordelen of ze het leuk zouden vinden om filmpjes van je te zien.. Maar wat heb je "ons" als kijkers te bieden met je filmpjes??
Seltje schreef:Er zijn al zoveel vloggers/bloggers, wat ga je anders doen dan deze mensen? Wat gaat ervoor zorgen dat mensen naar jou vlog willen kijken en niet naar anderen?
paarden_blog schreef:Dottie0991 schreef:Als je echt advies wil, ik zal beginnen met jezelf voor te stellen en te vertellen wat je in de paardenwereld allemaal doet en wat je "kan". Na aanleiding daarvan kunnen mensen denk ik beter beoordelen of ze het leuk zouden vinden om filmpjes van je te zien.. Maar wat heb je "ons" als kijkers te bieden met je filmpjes??
zoals je ziet ben ik een blogger en wil ik juist voorkomen dat er eerst naar de persoon gekeken word.
ik hou er niet van als mensen gaan beoordelen op je uiterlijk etc.
zoals ik al zei wil ik geen vast onderwerp en dus elke keer iets anders.
de ene week over het een en de andere week over wat anders.
[/quote]paarden_blog schreef:Ik vraag ook niet om foto's ofzo van je![]()
Snap er weinig van, je bent Blogger, maar waar kunnen we je blogs lezen dan? Ik zie nergens info over jou, wie ben je hoe oud ben je wat doe je (in de paardenwereld) enzz..
Je komt op mij over als een erg jong meisje namelijk vandaar dat ik benieuwd ben naar je en naar hoe wat waar waarom