Dyan is mijn verzorgpaardje
Dyan is 6 jaar, en het ras is onbekend (als iemand denkt te weten wat voor ras het is , laat het dan AUB weten!)
Vandaag ga ik weer naar der toe, en ga ik een buitenrit maken! Ik heb er nu al zin in!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo nee, is het misschien wel een idee om iemand mee te laten kijken die er verstand van heeft (en dan bedoel ik niet een even oud vriendinnetje mee te vragen die zegt veel kennis te hebben haha)
vuurneon schreef:Heb je les met je verzorgpaard?zo nee, is het misschien wel een idee om iemand mee te laten kijken die er verstand van heeft (en dan bedoel ik niet een even oud vriendinnetje mee te vragen die zegt veel kennis te hebben haha)
Desiree_2001 schreef:Wanneer is het zadel voor het laatst nagekeken en sinds wanneer doet ze dit? Zoals eerder al is gezegd kan ook een op maat gemaakt zadel op een gegeven moment niet meer passen.
anders inderdaad even overwegen om er een fysio/osteopaat bij te halen. Les nemen lijkt mij ook wel verstandig
AlwaysH schreef:@anemoonlena, nee, Dyan gedraagt zich beter bij haar. Is niet gelijk een engeltje oid...