Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pillow schreef:anemoonlena schreef:je verzorgpony meenemen op kamp kan alleen als het baasje zeker weet dat dit hem ook wat gaat kosten
Waarom gaat hem/haar dat wat kosten? Een paard valt gewoon onder je WA verzekering die iedereen als het goed is al heeft.
pillow schreef:anemoonlena schreef:je verzorgpony meenemen op kamp kan alleen als het baasje zeker weet dat dit hem ook wat gaat kosten
Waarom gaat hem/haar dat wat kosten? Een paard valt gewoon onder je WA verzekering die iedereen als het goed is al heeft.
mnkortleve schreef:Als je dat paard meeneemt moet je even vragen of ze een avp hebben niet een wa een wa is voor een auto het moet een aansprakelijkheids verzekering particulier zijn
pillow schreef:mnkortleve schreef:Als je dat paard meeneemt moet je even vragen of ze een avp hebben niet een wa een wa is voor een auto het moet een aansprakelijkheids verzekering particulier zijn
Logisch dat een WA verzekering van de auto niet voor het paard is. Je hebt altijd een Particuliere WA verzekering voor wat jij als persoon of jou dieren aan schade aanrichten. En als je een auto hebt moet je die apart verzekeren. Het één heeft niks met het ander te maken.
pillow schreef:mnkortleve schreef:Als je dat paard meeneemt moet je even vragen of ze een avp hebben niet een wa een wa is voor een auto het moet een aansprakelijkheids verzekering particulier zijn
Logisch dat een WA verzekering van de auto niet voor het paard is. Je hebt altijd een Particuliere WA verzekering voor wat jij als persoon of jou dieren aan schade aanrichten. En als je een auto hebt moet je die apart verzekeren. Het één heeft niks met het ander te maken.
Brainless schreef:Die heet geen WA, maar AVP (aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren).
Als je aan mij vraagt; heb jij een WA verzekering, dan zeg ik: ja hoor zelfs WA+.
Dat omdat WA alleen voor motorvoertuigen (en aanhangers) is... en niet voor personen.
Iris82 schreef:Het enige jammere is dan wel dat als je er significant hard afklettert de letselschade niet verhaalbaar is.
En je feitelijk gezien de verzekering aan het oplichten bent. Dus mocht je het een goede tip vinden dan zou ik er zeker niet mee te koop lopen op een openbaar forum want je weet nou eenmaal nooit waar je een schadebehandelaar van een verzekering allemaal meeleest.
mnkortleve schreef:Brainless schreef:Die heet geen WA, maar AVP (aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren).
Als je aan mij vraagt; heb jij een WA verzekering, dan zeg ik: ja hoor zelfs WA+.
Dat omdat WA alleen voor motorvoertuigen (en aanhangers) is... en niet voor personen.
Dat is dus ook wat ik al zei.![]()
Ts als jij vraag of ze een aansprakelijkheidsverzekering particulier hebben dan is het goed.
Als toevoeging kan je even vragen of de eigenaar aan de verzekering door wil geven dat jij er mee op pad ben.
veel plezier op ponykamp!