Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
idefix4 schreef:Dat moet je opnemen met het stamboek waar je paard staat ingeschreven. Dat kan meestal kostenloos, want het is hun verantwoordelijkheid dat het goed in de databank staat. Dus kijk op het paspoort wie hem heeft uitgegeven? Er hoort ook een telefoonnummer in te staan.
Even contact met ze opnemen, dan maken ze het voor je in orde.
Ik ben paspoortconsulent voor een paar stamboeken, dus ik weet zeker dat het zo werkt.
RoyceMack schreef:Bedankt Marije_jiplover. Het is inderdaad zo, dat als ik het chipnummer invul, in welke database dan ook. dat er geen resultaten zijn. Ik heb de paspoortuitgevende instantie een bericht gestuurd.
UPDATE: Ik zie trouwens dat hij wel geregistreerd staat op die site die jij aangeeft.
Huh, is de chip dan wel of niet geregistreerd. Want in andere databanken geeft hij geen resultaten
RoyceMack schreef:Ja, die site is de enige site waar hij wel naar voren komt! Gelukkig. Paspoortuitgevende instantie gaf inderdaad aan dat alles geregistreerd stond. Pak van mn hart. Ik ben nu in contact met de dierenarts of ik zijn chip kan koppelen met mijn gegevens. Dat als hij ooit uitbreekt, dat mensen mij kunnen bereiken. Kan dit?