Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xniieeenke schreef:Voel je niet slecht! Ieder zijn niveau en het is goed dat je tips vraagt want dat betekent dat je inzet toont
Ligt aan wat je pony doet.
Plus vraag de instructrice op de manege eens wat je kan doen, zij kan het zien wij niet.
Shenavallie schreef:Een manege pony is heel wat anders dan een particulier paardje. Die zijn vaak zo murw voor alles, dat het lijkt of je een beginner bent. Ik denk dat je meer zelfvertrouwen krijgt en zult ondervinden dat je echt niet slecht rijdt als je op een paardje mag rijden dat nog niet zo lang in manege lessen meerijdt. Een nieuw paardje bijvoorbeeld.
xniieeenke schreef:Pff, kan je geen andere manege zoeken om te rijden? of staat de verzorgpony daar?
Stel je kan niks anders zoeken de eigenaar van de pony weet die iets?
Shenavallie ze rijdt op de verzorgpony in de les als ik het goed begrijp
anemoonlena schreef:xniieeenke schreef:Voel je niet slecht! Ieder zijn niveau en het is goed dat je tips vraagt want dat betekent dat je inzet toont
Ligt aan wat je pony doet.
Plus vraag de instructrice op de manege eens wat je kan doen, zij kan het zien wij niet.
zij is heel onaardig, ik heb t gedaan en toen zei ze: 'als je het niet kan dan moet je maar niet op die pony gaan' vervolgends heb ik het de hele aardige baas van de manege gevraagd, die had die pony helaas nog nooit echt gekend, en gaf geen les met die pony, dus het was moeilijk voor hem want hij kende de pony niet goed qua het gebied van rijden, ik wil graag daarom dat jullie tips geven, geoon tips om consequent te zijn