Iets organiseren help!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
idefix4

Berichten: 4356
Geregistreerd: 15-07-08
Woonplaats: bommelerwaard

Iets organiseren help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 13:16

Hoi, ik heb een vraag. Ik wil graag met een collega een zadel pasdag organiseren. Datum heb ik wel, zadels natuurlijk ook en ik weet ook wie en wat ik zou willen. Maar hoe zet je iets dergelijks in? Ik ben heel erg slecht in organiseren. Hoe krijg je de mensen geïnteresseerd?

Tips zijn meer dan welkom.

Heleenzz2
Berichten: 514
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Emmeloord

Re: Iets organiseren help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:21

Je kunt mensen persoonlijk aanspreken/mailen/appen, een mail naar de desbetreffende stal sturen of bijvoorbeeld op facebook een oproep doen of een evenement aanmaken :)

tabaflab

Berichten: 1443
Geregistreerd: 26-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:24

Als je iets gaat organiseren zijn er de W vragen:
Wie?
Wat? en
Waar?
Zo te lezen heb je die dingen op een rijtje.
Mensen geinteresseerd krijgen kan je doen door een advertentie of poster te maken. Hierop zet je de belangrijke info. Tijd,datum, waar, en misschien in een korte zin wat het inhoud en waarom het een goed idee is om hieraan mee te doen.

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Iets organiseren help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:28

Wat voor mensen wil je trekken? Mensen van stal of uit heel Nederland? In het laatste geval kan je oproepen plaatsen op bv bokt of Facebook.

Tip: laat mensen van te voren betalen. Vreemden komen anders zomaar niet opdagen en dan kom je omzet tekort.

troi
Berichten: 17008
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Iets organiseren help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:37

Wil je zadels controleren of puur verkopen? Wat is het voordeel voor mensen om met paard naar een locatie te gaan? Is het dan flink goedkoper dan als jij naar hen komt? Wil je alleen deelnemers of ook publiek? Bijv een zadelpas demonstratie geven mbv de klanten die daar heen komen bijvoorbeeld?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Iets organiseren help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 23:19

Ik verplaats dit topic naar paardenpraat.