Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien leuk om je te verdiepen wat er nog meer voor leuks te doen is naast het paard!
pownpown schreef:mingming schreef:Waarom mag je er van de eigenaar niet naast? Misschien kan je eens vragen waarom het niet mag.
zelf doet ze elke dag grondwerk en vrijheidsdressuur, ze is bang dat ik het fout ga doen en dat zei het dan weer moet opbouwen...
mingming schreef:Waarom mag je er van de eigenaar niet naast? Misschien kan je eens vragen waarom het niet mag.
). Mag je misschien wandelen met het paard? Dan kun je misschien na het rijden een rondje gaan wandelen.Storm2009 schreef:Wil ze dat je rijd om de beweging te geven. Want dan kan grondwerk toch de warming up zijn en ga je erna rijden?
Ik kan me wel voorstellen dat ze bijv. niet wil dat je 'truucjes' aanleert zoals steigeren of spaanse pas. Maar ik zou niet inzien waarom grondwerk slecht zou zijn. Dus ik zou vragen of je dan misschien voor of na het rijden grondwerk mag doen om aan de band te werken.
Van longeren krijg je trouwens niet zoveel band (is mijn ervaring). Mag je misschien wandelen met het paard? Dan kun je misschien na het rijden een rondje gaan wandelen.
Ook bijvoorbeeld poetsen, masseren e.d. zijn goede teambuildingsdingen