[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 15:18

Jiill_ schreef:
Eloya schreef:
ik begrijp de letters ^^ denk als je jou vlogs kijkt je ze wel snapt.

blijf het super leuk vinden om jou te volgen. heb je jordy ook beetje gevolgd vandaag in boekelo via de livestream?



Uiteraard! :D De topper! Echt heel knap om zoiets uberhaupt te overleven _O-

@Friendly, Nee waarom? Van mij hoeft het gewoon niet allemaal lang en breed uitgeschreven te worden op internet. Niet overal iets achter zoeken he ;)

Zo bedoelde ik het ook niet Jill, was gewoon nieuwsgierig :j Was gewoon geïnteresseerd in jouw denkwijze want je hebt ook gelijk. Maar het is altijd leuk om te weten waarom je welke keuzes maakt. Thanks voor de toelichting! +:)+

Butterfly
Berichten: 2859
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:09

Ik kom net op het station, zit iemand het begin van het Forrest Gump thema te spelen.
Op de een of andere manier denk ik dan aan jouw kür, Jill :D
Hij speelde het wel supermooi! Niet een idee om je kür een keer met live piano te rijden?

Edit: hij kan ook een zij zijn :')

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:06

Hey met jordy..

Team by jill?? :o

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 20:20

Butterfly schreef:
Ik kom net op het station, zit iemand het begin van het Forrest Gump thema te spelen.
Op de een of andere manier denk ik dan aan jouw kür, Jill :D
Hij speelde het wel supermooi! Niet een idee om je kür een keer met live piano te rijden?

Edit: hij kan ook een zij zijn :')


Ik moest hier echt om lachen _O-

Lief! Ik kan zelf ook nergens anders aan denken omdat ik die film nooit heb gezien. Mijn kür is mijn enige associatie :=

Jordy heeft ook iets met Team by Jill te maken haha! Maar ook met andere dingen...
Ik kan sowieso al wel spoileren hier over wat andere zaken. Wij gaan binnenkort samen een clinic geven op een grote stal bij Amsterdam. Echt heeel leuk bedacht van die mevrouw. Er zijn natuurlijk super veel mensen die niet óf super dressuur óf super springen georiënteerd zijn. Dus wij gaan samen de hele dag clinics geven aan groepjes en dan dressuur aan springen koppelen en andersom :D Leuk?

Verder is de rest uiteraard nog strikt geheim :Y) -O-

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:02

Gave ideeën Jill! Ik vind je video's met Jordy altijd echt heel leuk. De rest ook hoor :=

Je hebt hem vast al gezien op facebook maar is dit niet wat voor Enza? :')

Afbeelding

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:38

Ineens jill haar liedje bij de televizierring :D

Fennee
Berichten: 2501
Geregistreerd: 14-08-11
Woonplaats: Provincie Drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:39

Kijk je de televizierring hoor je het begin van Jill's kürmuziek. Te vaak die kür gezien/gehoord dat ik de melodie direct daar aankoppel.. :+ Wie van de bokkers werkt daar? :')

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:05

Jiill_ schreef:
Butterfly schreef:
Ik kom net op het station, zit iemand het begin van het Forrest Gump thema te spelen.
Op de een of andere manier denk ik dan aan jouw kür, Jill :D
Hij speelde het wel supermooi! Niet een idee om je kür een keer met live piano te rijden?

Edit: hij kan ook een zij zijn :')


Ik moest hier echt om lachen _O-

Lief! Ik kan zelf ook nergens anders aan denken omdat ik die film nooit heb gezien. Mijn kür is mijn enige associatie :=

Jordy heeft ook iets met Team by Jill te maken haha! Maar ook met andere dingen...
Ik kan sowieso al wel spoileren hier over wat andere zaken. Wij gaan binnenkort samen een clinic geven op een grote stal bij Amsterdam. Echt heeel leuk bedacht van die mevrouw. Er zijn natuurlijk super veel mensen die niet óf super dressuur óf super springen georiënteerd zijn. Dus wij gaan samen de hele dag clinics geven aan groepjes en dan dressuur aan springen koppelen en andersom :D Leuk?

Verder is de rest uiteraard nog strikt geheim :Y) -O-


Heeel leuk, mag hier in brabant ook want dit is dus echt precies voor mij!!

Butterfly
Berichten: 2859
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:10

_O- Niemand hier die óóit nog Forrest Gump kan horen of zien zonder toch minstens één flashback naar een evenement, stream of video waarin Jill haar kür rijdt :')
Je hebt wat uit te leggen als je ooit andere muziek neemt ~~}> niet dat ik wil zeggen dat je de rest van je leven die muziek moet gebruiken, maar je moet de rest van je leven dus wel die muziek gebruiken :j

Trouwens, even iets anders: moet ik me zorgen gaan maken als mijn vriend (die bang is voor paarden en zelf insecten houdt...ja, ik gedoog dus in mijn huis een bak met kakkerlakken...) cartoons van eenhoorns ziet en zegt: hee, die lijkt op de eenhoorn van Jill? Ik bedoel, bij mij weten hóórt hij het alleen als ik de vlogs kijk...
Laatst bijgewerkt door Butterfly op 12-10-17 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:12

Of ze moet met een nog specialer nummer afkomen...

Aelin
Berichten: 1643
Geregistreerd: 21-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 06:47

Jiill_ schreef:
Butterfly schreef:
Ik kom net op het station, zit iemand het begin van het Forrest Gump thema te spelen.
Op de een of andere manier denk ik dan aan jouw kür, Jill :D
Hij speelde het wel supermooi! Niet een idee om je kür een keer met live piano te rijden?

Edit: hij kan ook een zij zijn :')


Ik moest hier echt om lachen _O-

Lief! Ik kan zelf ook nergens anders aan denken omdat ik die film nooit heb gezien. Mijn kür is mijn enige associatie :=

Jordy heeft ook iets met Team by Jill te maken haha! Maar ook met andere dingen...
Ik kan sowieso al wel spoileren hier over wat andere zaken. Wij gaan binnenkort samen een clinic geven op een grote stal bij Amsterdam. Echt heeel leuk bedacht van die mevrouw. Er zijn natuurlijk super veel mensen die niet óf super dressuur óf super springen georiënteerd zijn. Dus wij gaan samen de hele dag clinics geven aan groepjes en dan dressuur aan springen koppelen en andersom :D Leuk?

Verder is de rest uiteraard nog strikt geheim :Y) -O-


Jaa stal Wennekers.
Gezellig bij mij op stal.
Ik kom zeker kijken.

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 12:55

Ben benieuwd naar je vlog van vandaag.

En ik had zwaar medelijden met je aan het einde. Toen werd je half gestalkt := gelukkig was het er maar 1 vandaag :P
Had wel het idee dat je voor de rest gewoon normaal mens kon zijn i.p.v. bekende amazone die aardig moet doen.

(Jill startte op dezelfde wedstrijd als ik, was eveneens ook mijn concurrent). Heb van te voren bewust niks gezegd omdat dan mensen misschien het teveel door zouden hebben waar je zou gaan starten waardoor de halve regio zou komen.

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 18:50

En hoe was het vandaag gegaan?

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 19:29

Gewonnen met Graaf las ik op Facebook? In het Z2. Toppers! :D

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 19:31

Dat is wel een hele verbetering met vorige week, super! Gefeliciteerd!

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 19:56

Dat is inderdaad heel netjes.Gelukkig dan maar.

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 12:26

Misschien weet iemand het hier, of Jill zelf natuurlijk.
Hoe heet dat hoofdstel ook alweer waar jij zo´n fan van bent, met het elastiek in het kopstuk? :D

Marit_P
Berichten: 428
Geregistreerd: 08-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 12:33

lindamusters schreef:
Misschien weet iemand het hier, of Jill zelf natuurlijk.
Hoe heet dat hoofdstel ook alweer waar jij zo´n fan van bent, met het elastiek in het kopstuk? :D


Die zag ik toevallig laatst nog langskomen, als ik het goed heb onthouden was het de Passier Fortuna

NinaCharlie

Berichten: 3181
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 12:33

lindamusters schreef:
Misschien weet iemand het hier, of Jill zelf natuurlijk.
Hoe heet dat hoofdstel ook alweer waar jij zo´n fan van bent, met het elastiek in het kopstuk? :D


Passier Fortuna als ik het goed heb.

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-17 20:27

Super lief Thamar!! :*

Inderdaad Passier Fortuna :D

Marit_P
Berichten: 428
Geregistreerd: 08-03-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 20:56

Ohjee Jill ik vrees dat je binnenkort een hele lading aan unicorn spul gaat ontvangen nu je je kijkers hebt verteld over je verzameling :+

Al denk ik zomaar dat jij daar geen problemen mee zal hebben O:)

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:51

Marit_P schreef:
Ohjee Jill ik vrees dat je binnenkort een hele lading aan unicorn spul gaat ontvangen nu je je kijkers hebt verteld over je verzameling :+

Al denk ik zomaar dat jij daar geen problemen mee zal hebben O:)


Inderdaad :')

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:05

Hee Jill! Super leuke vlog gister weer, de wedstrijdvlogs blijven mijn fave. Toen je ook aangaf dat je met Mach naar Le Mans gaat was ik ook erg blij, haha! Misschien lastig om nu al te zeggen maar heb je het idee dat je met Graaf hetzelfde kunt bereiken als met Enz/Mach qua niveau?

En misschien een hele lastige vraag die je ook helemaal niet wilt beantwoorden maar blijft macho altijd bij jou? Of zit er wel een mogelijkheid in dat hij op een dag wel weg gaat? Of zit er meer in en wil je dat er nog uit halen? Ik ben heel benieuwd! Misschien had ik dit beter in de q&a kunnen stellen, haha.

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 17:07

Hai Jill!

Ik had wat vraagjes over je nieuwe winterjas van ByJill, aangezien ik hem echt heel tof vind en een nieuwe winterjas nodig heb :=.

Uit welk materiaal bestaat de jas? Ook vraagt mams of hij machinewasbaar is, vindt zij dan weer belangrijk :').

Hoop dat ik deze vragen mag stellen in dit topic haha!

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 08:46

Die winterjas is echt zo gaaf!!! Helaas ben ik even koos geldloos :=