[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 16:23

Jiill_ schreef:
liekec schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, volg je al langere tijd, waarom Macho nu zoveel buiten beschouwing wordt gelaten qua wedstrijden? Heb ik dat gemist? Ik hoorde wel iets over een lastig karakter in je vlogs. Ga je hem nog opbouwen naar wedstrijden toe of blijft het voorlopig thuis?


Hahah dat karakter heeft hij al 10 jaar hoor.
Hij is geblesseerd, de verwachting is dat hij in oktober weer mee kan. En ja hij heeft tussendoor inderdaad wedstrijden gelopen, dat maakt het alleen maar moeilijker, geloof me :D



Wat voor blessure heeft ie dan?

Gewoon interesse hoor :) Gefeliciteerd trouwens ong me je NK <3 Super goed!

En wat een leuk nieuw neusje <3 knap paard! en die manen <3 <3

Esra_P
Berichten: 49
Geregistreerd: 02-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 16:26

Jiill_ schreef:
Oakland1990 schreef:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Wat een reacties onder de video :=


Dankjewel! :*

Opzich kan je het ze niet kwalijk nemen, ze snappen de verbanden gewoon totaal niet.
Maar reacties als;

''Je broer had graaf voor je gekocht en nu ga je dol leuk naar de volgende om een paard. Als je er geen geld voor hebt doe het dan niet''

_O- echt ik pies in mn broek werkelijk. Alsof ik als een soort golddigger allemaal sugardaddy's heb afgewerkt.


Is dat niet zo dan? :') Haha :P
Het is jammer dat Graafje eigenlijk te "oud" was voor de tijd die jij had. Was hij nou 3 geweest was dat natuurlijk ook heel anders gelopen. Goeie stap gezet hoor, je moet toch ook na gaan denken voor opvolging voor over een aantal jaar! +:)+

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-18 16:32

Ladybird schreef:
Wat voor blessure heeft ie dan?

Gewoon interesse hoor :) Gefeliciteerd trouwens ong me je NK <3 Super goed!

En wat een leuk nieuw neusje <3 knap paard! en die manen <3 <3


Dankjewel! :*

Ik snap dat het interesse is, maar ik hou dat soort zaken privé.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 16:38

Dat is je goed recht! :D

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 16:58

Er zijn meerdere blessures mogelijk natuurlijk maar Jill kennen we nu wel een beetje en we weten prima dat zij keuzes maakt die het welzijn van haar paarden voorop zetten. Dat zie je nu ook wel met Macho.. tot oktober zeker geen wedstrijden, ze neemt dus lekker de tijd om te genezen. Je hoeft dus ook niks te benoemen wat je niet wilt, je laat al heel veel zien. Plus...zolang het welzijn van de paarden voorop staat hebben ze niks te klagen toch? Volgens mij moet het een feestje zijn om een paard van Jill te zijn 8-)

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:05

Die reacties op youtube gaan wel ver zeg.. Jeetje denk om jullie hartslag jongens :')
Onwijs gaaf dier, veel geluk met hem!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:07

Vind hem ook erg knap. Je gaat alleen wel denken nu....valt Jill op brownies? Nu heb ik niet heel erg opgelet maar welke kleur had de pony die nu in Australië staat? En ook allemaal (voormalig) man... Is de kans er überhaupt op een vos merrie ofzo? :')

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:14

friendly schreef:
Vind hem ook erg knap. Je gaat alleen wel denken nu....valt Jill op brownies? Nu heb ik niet heel erg opgelet maar welke kleur had de pony die nu in Australië staat? En ook allemaal (voormalig) man... Is de kans er überhaupt op een vos merrie ofzo? :')


Ja kom nou eens met een bonte of een stippel -O- :+

Daenerys
Berichten: 2356
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:33

friendly schreef:
Vind hem ook erg knap. Je gaat alleen wel denken nu....valt Jill op brownies?Nu heb ik niet heel erg opgelet maar welke kleur had de pony die nu in Australië staat? En ook allemaal (voormalig) man... Is de kans er überhaupt op een vos merrie ofzo? :')

Die was ook bruin :D En ook erg knap!

Gefeliciteerd met je nieuwe paard Jill, ben erg benieuwd naar hoe hij onder het zadel toont!

Spenk
Berichten: 21775
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:40

Ik snap je heel goed dat je met een jong paard wel tijd hebt!

Ik rij totaal niet op jouw niveau verre van. Maar ik liep er zelfs al tegen aan dat 2 paarde op Z niveau rijden en wedstrijden teveel is naast een full time baan en studie.

Sinds kort rij ik wel een net 4 jarige ook daar kreeg ik vragen over van vooral kinderen op stal waarom ik daar wel tijd voor heb en voor de ander niet?!

Mensen snappen niet dat een jong paard echt minder intensief is.

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-18 18:45

Fijn om te horen! Over het algemeen zijn het idd de kids die het niet begrijpen. Ook met de opmerking dat ik dit ‘probleem’ straks ook weer zou hebben als Kiss ouder is. :') Kiss is namelijk de enige die ouder wordt, de rest heeft blijkbaar het eeuwige leven :') _/-\o_

Spenk
Berichten: 21775
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:51

Ja die denken een paard is een paard en daar rij je op dus kost evenveel tijd :+ sta op stal met veel kids best gezellig hoor maar dit soort dingen snappen ze niet :=

En al zou je een jong paard wel opleiden en dan verkopen dan is dat ook je goed recht. Zat mensen waar paarden het ook ontzettend goed hebben :D !

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 19:01

Oh Jill wat is dat nieuwe neusje mooi, ik ben al helemaal verliefd <3 *\o/*

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:00

Nou, ik ga kijken :+

Ik kan goed begrijpen dat je een nieuw jonger paard hebt, logisch toch als opvolger..
Ach vind het soms zo irritant die jonge kinderen die overal commentaar op hebben en alles beter weten, probeer je er maar niet te veel van aan te trekken.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :)

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:01

Hij is prachtig, past ook helemaal bij de rest <3 Heel veel geluk met Kiss!

Jeetje, sommige reacties zijn echt tenenkrommemd.. Heel jammer! Had je dit al zien aankomen of overvalt het je?

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:36

Wie is Kiss ?

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-18 20:42

Sincere schreef:
Hij is prachtig, past ook helemaal bij de rest <3 Heel veel geluk met Kiss!

Jeetje, sommige reacties zijn echt tenenkrommemd.. Heel jammer! Had je dit al zien aankomen of overvalt het je?



Wat een lieve reacties, dankjewel allemaal!! :*

Nee ik denk dat zelfs Stevie Wonder deze zag aankomen. :') maar weetje, het voelt wel als een opluchting om het te vertellen, zag er gewoon echt tegenop... :o Maar nu hoef ik ook in de weekvlogs niet zo half geheimzinnig te doen, daar hou ik echt niet van... ik wil gewoon voluit kunnen praten en laten zien.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:46

Waarom zag je daar zo tegen op? Vanwege de reacties?

Ik zie het als, wij mogen een kijkje krijgen in jou leven, maar eigenlijk zonder commentaar te geven. Jou ding, jou leven. Je kan wel dingen vragen, dan krijg je een antwoord, maar niet altijd waar je wijzer van wordt. Maar schijnbaar moet iedereen tegenwoordig oooveral commentaar op hebben

Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:54

jansje73 schreef:
Wie is Kiss ?

Niet wie, wat

Afbeelding


toch B-)

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-18 21:00

Rex_Rolfo schreef:
jansje73 schreef:
Wie is Kiss ?

Niet wie, wat

[ Afbeelding ]


toch B-)


Hahaha jaa hij heeft ook zo’n tong!

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:00

Jemig, snap wel dat je daar tegen op keek... Helaas snappen veel mensen niet dat bepaalde keuzes nu eenmaal niet zo simpel zijn als zij die zien :') Ik vind het ook ontzettend leuk om mee te kijken in je leven (klinkt een beetje stalkerig zo >;) ) maar alleen de delen die je wil tonen natuurlijk!
Vergeet vooral niet dat heel veel mensen het gewoon wel begrijpen en zien dat je al heel veel deelt wat niet altijd even vanzelfsprekend is op zo'n niveau... Maar voorlopig denk ik wel dat je misschien even alle reacties maar moet negeren, al is dat sugardaddy-idee voor nieuwe paarden nog niet zo slecht <<)

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:09

Maar Jill... je hebt Kiss toch gevonden op sugerdaddy.com?

Echt een supergave bok heb je in je unicorn squat Jill! Me jealous! :) Gelukkig heb ik met mijn baan helemaal geen tijd voor een paard en zorg jij voor mijn wekelijkse dosis unicorn :D

Had bij Graaf ook meer het idee dat dat een "projectje" (no offence voor graafie, graafie is ook leuk!) was en nu kiss overduidelijk opvolging, maar dat zal bij de pennymeisjes misschien niet binnenkomen.
Laatst bijgewerkt door DideH op 05-08-18 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:13

Ooh ga straks even kijken! Wat leuk! In ieder geval van harte, heel veel plezier! En wat onwijs leuk om weer een puppy op stal te hebben. Al blijft Enza ergens natuurlijk ook je puppy.

En ik sluit me aan bij wat iedereen zegt. De Penny's snappen dit soort dingen gewoon niet. Zoals jij met je paarden omgaat/jullie ermee omgaan, is meerdere paarden op dat niveau gewoon niet te doen. Je kunt er geen 3 meenemen op internationale wedstrijden. Niet zoals jullie begaan zijn om eigenlijk alles zelf te doen. En met een jonkie, is het helemaal prima om die dan gewoon lekker thuis aan de longe te laten lopen. Tegem de tijd dat die eraan toe is om echt vol gas in training te komen voor het zware werk ben je een paar jaar verder en kan hij het stokje van Macho overnemen.


Al zou je niet zoveel in the picture staan door je vlogs, mensen hebben toch altijd een mening. Hoe dan ook. Over iedereen. Al lijkt het me soms echt ook moeilijk met zoveel meningen om te gaan.

Enne, al zou je al je paarden krijgen, zou alles betaald worden, gedaan worden weet ik het, geniet er gewoon lekker van. Punt. Al dat misgunnen overal in de wereld.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:15

Ik heb hier nog nooit gereageerd ook niet op je vlogs oid. Maar wat een gaaf paard is Kiss. Verder zou ik me niet heel veel van het commentaar aantrekken, ten eerste je bent niet iedereen verantwoording schuldig, ten tweede bepaal je zelf wel wat je in je leven doet. Het zijn voornamelijk de jongere meiden die het niet snappen. Ik had vanaf het begin af aan ook het idee dat graafje meer een project was dan een opvolger, en daarmee heb je een jong meisje erg blij mee kunnen maken. Ik wil je oprecht ook heel veel plezier met je nieuwe aanwinst wensen, ik hoop hem vaker in je vlogs tegen te komen..

*kruipt weer onder meeleessteen*

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:37

Ik vraag me ook vrij vaak af wat die meisjes precies aan het doen zijn als ze een video zitten te kijken :')
"Ik heb een nieuwe poetskist omdat..."
Reacties onder de video: waarom heb je een nieuwe poetskist?

Ik begrijp waarom je er tegenop zag om het te vertellen, maar wat issie gaaaafff!