1ste video binnekort!! Wat voor onderwerp?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rietjee_xx

1ste video binnekort!! Wat voor onderwerp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 18:18

Hallo allemaal! Een tijd geleden had ik gezegd dat ik binnekort een youtube kanaal wou gaan beginnen, en bij wie ik bijv. dan een keer langs mag komen enz!!

Maar binnekort ga ik de 1ste video maken! Wat voor onderwerp zal ik doenn?? Wat lijkt jullie leukk??

Xx Rianne :D

Kimmie25501

Re: 1ste video binnekort!! Wat voor onderwerp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:19

Doe je wel eens vrijheidsdressuur? Anders kan je daar je eerste filmpje van maken. Dat is altijd wel leuk.

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 18:20

Kimmie25501 schreef:
Doe je wel eens vrijheidsdressuur? Anders kan je daar je eerste filmpje van maken. Dat is altijd wel leuk.

Nee, daar doe ik niet aan. Haha! Lijkt me wel leuk oms eens iets te leren van iemand die dat doet. Maar zelf doe ik daar nu nog niks aan, misschien in de toekomst *D

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:21

schriktraining is wel leuk :j

xSBSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:25

ik lees dat jij iets over vrijheidsdressuur wil leren, hier ga ik binnenkort een video over maken op mijn kanaal. Er zijn zooo veel verschillende video's die je kan maken... misschien kan je beginnen met een voorstel video? of iets leuks bewerken met een muziekje eronder? mijn kanaal heet Briënne trouwens, voor het geval je het wil opzoeken.

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 18:31

Ik zal eerst dingen zeggen over mijn paarden, lijkt me ook handig

Ik heb 3 verzorgpaarden, 1 verzorgshet, 1 verzorgwelsh

Dyan is 1 van de paarden (vuilnisbakrasje)
Ik rij nu met der, en doe kleine buitenritten. Wel vindt ze dat nog heel spannend, maar ze durft wel onder een tunnetje door en over een treinspoor. Door het bos vindt ze het spannend, maar heeft ze al wel eens gedaan. Over bruggetjes gaan vindt dyan nog wel heel eng. dyan is een merrie van 6 jaar.

Ayko is de verzorgshet, ayko is nog maar 7 maar we behandelen hem als een oud opatje aangezien ayko ooit een keer heel erg door zijn been is gegaan. We zouden hem wel vrijheids dressuur aan kunnen leren, maar dan bijvoorbeeld niet steigeren. Dat kan die gewoon niet met zijn benen. Ook kan die niet voor de sulky, ook met de reden van zijn benen. Ayko vindt het wel super leuk om aan de hand mee te gaan op buitenrit met Dyan, en vindt vooral springen aan de hand super leuk!

Foekje en wypkje zijn 2 friezen.
Foekje is nu zwanger en is een merrie van 5/6 jaar. Als je met der rijdt is ze super braaf en ze schrikt nergens van! Wypkje is ook een merrie en zij is 16, maar ze is wel sneller dan Foekje. Wypkje kan sneller schrikken, maar is wel een super leuk beestje!

Pepper is een welsh van nu 2 en een half jaar oud. Hij. Is een tijdje geleden gecastreerd dus is nu een hengst. Met pepper gaan we in de zomer bezig met het leren van de zadel, hoofdstel heeft hij al ingehad. Ook vindt pepper het leuk om te springen, en is verder een hele liefe pony

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 18:37

Ja, ik dacht idd zelf ook aan een voorstel video, maar dan zou ik er graag ook nog wat bij willen doen :)

Suuskeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:42

Ik zou gewoon als 1ste video heel simpel uitleggen wie je bent, wie je verzorgpaarden en pony's zijn en dan wat de bedoeling is van je kanaal. Dus wat soort video's er allemaal op zullen komen en wat je abonnees kunnen verwachten. Ga je bv vloggen, informatiefilmpjes, of eerder gewoon filmpjes voor het amusement zoals tonen wat er allemaal in je paardenkast zit, je dekjesverzameling tonen etc... (of misschien wel alle 3 :P )

En dan kan je daarna als 2de video al meteen over een bepaald onderwerp iets vertellen of doen :) Zoals een staltour, of tonen wat je allemaal hebt voor je paarden, een vlog...

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:53

Suuskeee schreef:
Ik zou gewoon als 1ste video heel simpel uitleggen wie je bent, wie je verzorgpaarden en pony's zijn en dan wat de bedoeling is van je kanaal. Dus wat soort video's er allemaal op zullen komen en wat je abonnees kunnen verwachten. Ga je bv vloggen, informatiefilmpjes, of eerder gewoon filmpjes voor het amusement zoals tonen wat er allemaal in je paardenkast zit, je dekjesverzameling tonen etc... (of misschien wel alle 3 :P )

En dan kan je daarna als 2de video al meteen over een bepaald onderwerp iets vertellen of doen :) Zoals een staltour, of tonen wat je allemaal hebt voor je paarden, een vlog...

Even toestemming vragen aan de eigenaar !
Snap het wel als die het er niet mee eens is dat er op t internet allemaal filmpjes van haar paarden staan.
En die staltour... Heeel handig voor inbrekers om de weg te leren kennen in het gebouw ;)

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 19:01

annnepannne schreef:
Suuskeee schreef:

Snap het wel als die het er niet mee eens is dat er op t internet allemaal filmpjes van haar paarden staan.
En die staltour... Heeel handig voor inbrekers om de weg te leren kennen in het gebouw ;)

De gebouwen ga ik dan sws niet zeggen waar ze staan. Aangezien het ook geen manege's zijn. Bij Ayko en Dyan heb ik nu nog veel te laten zien qua stal toer. Want der worden nieuwe stallen gemaakt.

Suuskeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 19:03

annnepannne schreef:

Ik dacht dat toestemming vragen sowieso wel van toepassing was.

Persoonlijk denk ik dat het lokken van inbrekers door een staltour wel een beetje overdreven is. Je hoeft toch niet te zeggen op welk adres je zit?
Heb er al ontzettend veel filmpjes van zien langskomen en voor mijn weten heeft nog nooit iemand door het filmpje last van inbrekers gehad.

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 19:18

Ik zal dan zien bij welke stal ik een staltour maak.ik ga er sws bij 1 van de 3 een staltour maken!

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:07

uhm, gewoon een leuk vrijheidsdresuur filmpje, rondleiding rond de stallen, vlog bij je vp, uitleg filmpjes etc.