Spannende titel, niet? 
Vorige week zondag zijn we weer met z'n allen erop uit geweest om foto's te maken. Gezellige fotografen en eigenaren, prachtige modellen en een stralend zonnetje erbij...needless to say; het was weer genieten!
Ik ben erg blij met de resultaten van de eerste paardenmeeting van het jaar voor mij
Ik heb al 2-3 maanden geen paarden meer op de foto gezet, dus het was weer even omschakelen her en der aangezien ik weer voornamelijk honden gewend was
1.

Merrie (Odette) is 20 jaar oud, maar dat zou ik haar zeker niet geven
2.

3.

Heidie was ons tweede model. Een van de twee haffies van de ochtend
4.

5.

Punk!
Onze tweede haf. Ook al zo'n heerlijk dier 
6.

7.

Prada, het mooie 3-jarige puppypaardje. Wat was het heerlijk om Sas haar nieuwe aanwinst te mogen ontmoeten en fotograferen
8.

Goodie (Good Vibrations) was onze eerste stippelkont van de dag
9.

In de middaggroep hadden we nog een stippel op bezoek, Nizhoni. Dit is één van mijn favoriete foto's van de dag
10.

11.

Het teddybeertje Mowgli was ook van de partij
12.

Valiant is een Nordsvensk Kallblodig Travare, een bijzondere verschijning
13.

14.

Nog een Prada
Het naamgenootje van de ochtendgroep mocht in de middag haar lieve blik in de lens werpen 
15.

Last but not least, Matcho
Was nergens van onder de indruk te krijgen...behalve gorilla's
Gorilla geluiden die op de telefoon werden afgespeeld waren dubieus genoeg om je oortjes voor naar voren te doen 
Dat was het alweer. Ik hoop dat jullie net zo hebben kunnen genieten van de modellen als dat ik dat heb kunnen doen
Modellen, fotografen, bedankt voor de prachtige dag die we vorige week hebben kunnen beleven! Tot een volgende keer!

Vorige week zondag zijn we weer met z'n allen erop uit geweest om foto's te maken. Gezellige fotografen en eigenaren, prachtige modellen en een stralend zonnetje erbij...needless to say; het was weer genieten!

Ik ben erg blij met de resultaten van de eerste paardenmeeting van het jaar voor mij
Ik heb al 2-3 maanden geen paarden meer op de foto gezet, dus het was weer even omschakelen her en der aangezien ik weer voornamelijk honden gewend was

1.

Merrie (Odette) is 20 jaar oud, maar dat zou ik haar zeker niet geven

2.

3.

Heidie was ons tweede model. Een van de twee haffies van de ochtend

4.

5.

Punk!
Onze tweede haf. Ook al zo'n heerlijk dier 
6.

7.

Prada, het mooie 3-jarige puppypaardje. Wat was het heerlijk om Sas haar nieuwe aanwinst te mogen ontmoeten en fotograferen

8.

Goodie (Good Vibrations) was onze eerste stippelkont van de dag

9.

In de middaggroep hadden we nog een stippel op bezoek, Nizhoni. Dit is één van mijn favoriete foto's van de dag

10.

11.

Het teddybeertje Mowgli was ook van de partij

12.

Valiant is een Nordsvensk Kallblodig Travare, een bijzondere verschijning

13.

14.

Nog een Prada
Het naamgenootje van de ochtendgroep mocht in de middag haar lieve blik in de lens werpen 
15.

Last but not least, Matcho
Was nergens van onder de indruk te krijgen...behalve gorilla's
Gorilla geluiden die op de telefoon werden afgespeeld waren dubieus genoeg om je oortjes voor naar voren te doen 
Dat was het alweer. Ik hoop dat jullie net zo hebben kunnen genieten van de modellen als dat ik dat heb kunnen doen

Modellen, fotografen, bedankt voor de prachtige dag die we vorige week hebben kunnen beleven! Tot een volgende keer!

bedankt marinda ik ben erg blij dat ik eindelijk weer eens foto's van en met macho heb