Zoals sommige misschien wel mijn laatste topic gelezen hebben, zit ik qua paarden in een dipje. Ik vind het allemaal niet leuk meer en ben enorm mijn motivatie en plezier kwijt
Om het voor dit topic daar even op te houden, is het hele verhaal is hier te vinden: [PP] Wat moet ik nou? Plezier in eigen paard kwijtNu kwam iemand met het idee, om is wat oude foto's te bekijken. Oude foto's van mij en [naam], terug naar de momenten waar ik wel volop van genoot!
Of het echt helpt op lange termijn, geen idee... Maar ik kijk met een enorme glimlach naar deze foto's, want wat heb ik toch eigenlijk een fantastisch paard!

Ik heb een kleine selectie gemaakt, puur voor mijzelf, met voor mij de mooiste of bijzonderste momenten van ons samen.
"So I'm moving on, letting go, holding onto tomorrow. I've always got, the memories, while I'm finding out who I'm gonna be"
Onze eerste "samen foto"
Alweer ruim 2 jaar geleden, mijn eerste eigen paard, wat was ik trots!
"Horses leave hoofprints on your heart"

Onze allereerste professionele fotoshoot!
Stralend als een pennymeisje in mijn eigen sprookje!

4 jaar was [naam], voor het eerst mee naar het strand en geen stap verkeerd gezet
"To be trusted is a greater compliment than to be loved"

...Nog een foto van deze shoot.
Nog steeds is dit een van de spectaculairste en gaafste foto's die ik heb!
"If you need to fly, please just take hold of the reins"

"Your horse is your mirror.
It never plays up to you, but it always reflects your temperament as well as your different moods.
You should never get angry about your horse or you might as well get angry about your own image in the mirror."
- Rudolf G. Binding

"In my darkest hour, I reached for a hand, and found your hoof"

Onze eerste Bokt-fotomeeting.
Ik met mijn roze-paars-blauwe haar, jou staart en manen in dezelfde kleur gespoten

Wat heb ik gelachen, fantastische dag was dit!
"you'll guard all my secrets"

Onze favoriete bezigheid!

"The rhythm of the hooves ponding on the ground, faster and faster, forgetting everything for this short moment of life"

Allerbeste maatje
"Keep me in your heart and I'll keep you in mine"

"Dat je bij haar uit kan huilen,
ook als ze je niet verstaat.
Kun je altijd bij haar schuilen,
dat is het vertrouwen wat nooit vergaat."

Springen kan ze wel!
Wat was ik onwijs trots op mijn puppy!
"Horseriding is like flying without wings"

Zoveel vrijheid, maximaal genieten.
Er is maar weinig dat dit gevoel kan evenaren.

"The hooves pounding on the ground, the wind thats rushes through my hair and loving the idea that I’m free in this short moment of my life"

Vorig jaar september hadden wij de eer om mee te mogen rijden op Horse Event.
Beide enorm van genoten en weer wat geleerd!
Voor ons beide de eerste keer op zo'n groot evenement, wat [naam] wel even spannend vond.
Maar zodra we mochten springen was de spanning weg, want oh wat vind ze dat toch leuk!

"A combination of beauty, trust, talent, training, love and danger that makes showjumping a thrilling an exciting experience.
It's the ultimate test of two nervous systems, that enables them to clear those jumps.
And there's nothing else in the world like it."

Een hele bijzonder foto voor mij.
Een foto als deze was echt een droom, want hoe gaaf is dan nou? Zo'n actiefoto, galopperend met je paard door het water?
Alleen is [naam] echt ontzettend bang voor water, maar tijdens een meeting afgelopen December... Ging ze zo de zee in!
Enorm blij met deze onwijs gave actiefoto! Want daar gingen we dan, dwars door de zee

"If you have gained the trust of a horse, you’ll have a friend for life"

"Another month, another year. Another smile, another tear. Another winter and another summer too.
But there can never be another you"

"If ever there came a day we can't be together, keep me in your heart, I'll stay there forever"

Inmiddels een weekje geleden verhuisd naar een nieuwe stal, deze laatste foto is van vanmiddag.
Want uiteindelijk zijn het ook de kleine dingetjes die het doen. Jou zachte hinnikje zodra ik je roep, je snuit in m'n jas en dat stomme hupje dat je altijd maakt als we een drempeltje over moeten

De kleine dingetjes, de mooiste dingetjes.
Een hoop noemen ons een bokt-droomkoppel, iets waar ik stiekem toch wel erg trots op ben.
Voorlopig blijven we dat ook, we zien wel wat de toekomst ons brengt

"In these troubled times, perhaps it is best that we hold onto each other, rather than braving it alone"

Hopelijk kun je het plezier terugvinden, zo te zien horen jullie bij elkaar!