Mijn weekje paardjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Mijn weekje paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 22:55

Heerlijk weekje met mijn 2 schatjes gehad, die ik graag met jullie wil delen.

Even klein paspoortje

Naam: Debbie
Leeftijd: 8
Ras: NPRS

Naam: Nox
Leeftijd: 4
Ras: Mini appaloosa

we begonnen dinsdag met de zadelmaker! Mijn eigen zadel is om maar kort door de bocht te zeggen niet goed meer om mee te rijden. jammer genoeg is ze uit haar mooie zadel gegroeid ;(
Afbeelding
ze heeft gewoon boommaat nodig die ook vaak voor PRE en quarters gebruikt wordt en dat voor mijn 154cm KWPNer heb er allen om laten zetten naar NRPS! maar toch viel me toch weer tegen hoe breed ze is geworden.

Woensdag heb ik heerlijk op mijn topper gereden zonder zadel natuurlijk want ik heb even niets
Afbeelding
gaat ook echt steeds beter. al blijf ik het nog wel spannend vinden zonder zadel, dit door mijn ongeluk paar jaar geleden. toen wat zenuwen in mijn rug gekneusd gehad

Donderdag zijn we weer gestart om mijn uk voor de kar te beleren, we waren alleen die dag echt doorweekt zo hard dat het regende!! niet normaal gewoon
Afbeelding
Maar we waren weer trots op hem!!

Vrijdag heb ik zelf nog even mijn mijn uk op pad geweest! even gemend met hem :) en wat doet hij dat al heerlijk! blij als de kar er achter kan
En ja het was wit bij ons
Afbeelding

Vandaag ben ik met mijn lieve topper naar het strand gewandeld best wel spannend want was er al even niet geweest en wilde eigelijk even stukje rijden. (zonder mijn zadel dus..)
Nou het is gelukt hoor!!
Afbeelding

het jammere is alleen dat ik nu als het tegen zit een klein breukje in mijn vinger heb :') omdat ik weer eens niet kon blijven zitten. en dus ging zandhappen.
Maar heerlijk weekje gehad! Morgen weer lekkur mennen met mijn lieve uk!!