Mijn verzorgpaardje ♥♥♥

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuzeMaas

Mijn verzorgpaardje ♥♥♥

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 20:50

Ik heb nu ongeveer een jaartje een verzorgpony. Ze heet Mees, en is een welsh.
Ze is vroeger niet zo goed ingereden en voor mij hebben er alleen maar vrouwen op gereden die al in de 30 waren. Volgensmij is Meesje wel blij dat ik nu op haar mag rijden <3
Hier zijn wat foto's van onze springkunsten:

Meet Mees=

Afbeelding

We hebben geen foto's van het inrijden dus dit was ons eerste sprongetje=

Afbeelding

Nog een sprongetje op de andere hand=

Afbeelding

Een ander sprongetje neergezet=

Afbeelding

En nog even een gallopje zonder zadel *\o/* *\o/* =
Afbeelding

En een sprongetje zonder zadel /3 =

Afbeelding

En Mees zegt doei met een kunstje _/-\o_ =

Afbeelding

Liefst geen haat♥♥ Lieve reactie is leuk <3

Weggebokt

Re: Mijn verzorgpaardje ♥♥♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 20:55

Wat is er mis met 30 jarige vrouwen? :+

Maar leuk paardje ! Veel plezier ermee :)

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:01

Het ziet er leuk uit, fijn dat je er zo veel plezier mee hebt! Groetjes van een oude dame van 35 :D

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:03

SindyKaya schreef:

Hihi dat dacht ik ook al. Arm beest met vooral die oude mutsen op haar rug! :P

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:37

Ik was al 39 toen ik mijn paard ging inrijden. Arm dier.... -O-

Maar ziet er heel netjes uit, mooi hoor. +:)+

Tweede sprong kijk je naar beneden, gewoon naar voren blijven kijken. ;)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:36

super leuk jullie 2tjes, iets meer megeven en t springen is perfect :)

amyblub

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:45

Wat een leuke pony! Veel plezier ermee :)!

SuzeMaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 17:12

SindyKaya schreef:

Meesje lijkt op de foto niet zo klein, maar ze is eigenlijk niet zo groot :P

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:15

SuzeMaas schreef:
SindyKaya schreef:

Meesje lijkt op de foto niet zo klein, maar ze is eigenlijk niet zo groot :P

Maar alle 30 jarige vrouwen zijn niet direct 1,80.
Sommige zijn zelfs kleiner als jou ;)

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:19

Ja maar oudere vrouwen van boven de 30 zijn niet meer zo flexibel en zitten meestal hun paard in de weg. :D

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:24

Willemina_L schreef:
Ja maar oudere vrouwen van boven de 30 zijn niet meer zo flexibel en zitten meestal hun paard in de weg. :D

Ja want toen Anky meerdere keren (olympische) Goud won was ze 16 jaar zeker en legde ze dagelijks haar benen in haar nek. :D

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:27

Ja laten we eerlijk zijn, Anky zit zo stil op haar paard en al die oudere ruiters dat het er niet erg prettig uitziet. Ik denk echt dat ze mazzel hebben dat hun paarden zo duur zijn en dus heel gehoorzaam.

(Ik hoop wel dat jullie mij serieus nemen) <<)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:28

Heeeeel serieus! Dat mensen boven de 30 sowieso nog durven te rijden :n

SuzeMaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 17:30

_/-\o_ ik heb de ruiters zelf zien zitten op Mees, en de eigenaren zijn het helemaal met mij eens. Ik zeg niet dat vrouwen van 30 niet kunnen rijden, helemaal niet. Maar het zag er gewoon een beetje zielig uit

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:31

Willemina_L schreef:
Ja laten we eerlijk zijn, Anky zit zo stil op haar paard en al die oudere ruiters dat het er niet erg prettig uitziet. Ik denk echt dat ze mazzel hebben dat hun paarden zo duur zijn en dus heel gehoorzaam.

Ook de rust van de oudere 30+ Ruiters ziet er niet fijn uit. Nee, gelukkig zijn er meiden van 16 met de levenservaring en kennis van een 30 plusser _O-

SuzeMaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 17:32

Jillsil schreef:
Willemina_L schreef:

Ook de rust van de oudere 30+ Ruiters ziet er niet fijn uit. Nee, gelukkig zijn er meiden van 16 met de levenservaring en kennis van een 30 plusser _O-

Daarom :(

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:36

SuzeMaas schreef:
_/-\o_ ik heb de ruiters zelf zien zitten op Mees, en de eigenaren zijn het helemaal met mij eens. Ik zeg niet dat vrouwen van 30 niet kunnen rijden, helemaal niet. Maar het zag er gewoon een beetje zielig uit

En de persoon die na jou komt zegt weer dat jij er niets van kon, jij roekeloos was , het paard verpest hebt en jij te onervaren bent. Het zou je sieren om niet uit te halen naar de vorige rijders maar altijd naar jezelf te kijken. Daar wordt je beter van! En zolang paarden nog niet de mensentaal spreken weet je niet wie of wat ze leuker vinden

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:37

_O- _O-

Fijn dat je je kennis zo hoog instelt TS :+

SuzeMaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 17:38

Jillsil schreef:
SuzeMaas schreef:

En de persoon die na jou komt zegt weer dat jij er niets van kon, jij roekeloos was , het paard verpest hebt en jij te onervaren bent. Het zou je sieren om niet uit te halen naar de vorige rijders maar altijd naar jezelf te kijken. Daar wordt je beter van! En zolang paarden nog niet de mensentaal spreken weet je niet wie of wat ze leuker vinden

waarom doe je zo gemeen? zeg ik iets verkeerds over jou?

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:40

Ik ga stuk hier... _O- _O-

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:44

Veel plezier met Mees, ze ziet eruit als een lief beestje!

Flauw dat jullie er zo op in blijven gaan, het staat er misschien een beetje lomp maar laat haar gewoon blij zijn met die pony. Ik kan me trouwens best voorstellen dat een grotere/stevigere ruiter er niet zo mooi uit zag, het is niet echt een breed beestje zo te zien.

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:47

melody7 schreef:

Flauw dat jullie er zo op in blijven gaan, het staat er misschien een beetje lomp maar laat haar gewoon blij zijn met die pony. Ik kan me best voorstellen dat een grotere/stevigere ruiter er niet zo mooi uit zag, het is niet echt een breed beestje zo te zien.

Joh kom op, beetje humor! Ik neem aan dat TS zo intelligent is dat ze begrijpt dat het als een grapje bedoeld is. Kunnen we toch gewoon even lachen om Anky als stijve oude hark?

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:48

Ts, wat je zegt is heel 'over 1 kam geschoren' het kan best zijn dat de vorige 30+ers krom zaten, niet soepel waren, groot waren of zwaar waren of wat dan ook. maar om dan te zeggen dat 30+ niet op zo'n paardje kunnen/zouden moeten rijden is ook weer wat. beetje te gegeneraliseerd :+

en voor de rest denk ik dat ts dit ook bedoeld, dat 30+ers soms wat groot/zwaar lijken voor zo'n kleine pony.

(heeft imo niks met leeftijd te maken, maar dat is een ander verhaal)

jillsil heeft wel een punt, het heeft niet zoveel zin om negatief te doen over vorige ruiters, daar wordt je niet beter van, lijk je alleen maar gemeen en arrogant. (niet zeggende dat je dat ook bent, ik zeg LIJK) Het heeft veel meer zin om naar jezelf en de pony te kijken en te kijken wat je als combi kan verbeteren. is ook veel leuker!! als je over een jaar foto's van nu en van dan naast elkaar legt zeg je waarschijnlijk over jezelf ook dat je nu niet netjes rijd oid. er zijn altijd verbeterpunten, en over een jaar lijkt een jaar terug altijd een stuk minder goed.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:48

SuzeMaas schreef:

En de persoon die na jou komt zegt weer dat jij er niets van kon, jij roekeloos was , het paard verpest hebt en jij te onervaren bent. Het zou je sieren om niet uit te halen naar de vorige rijders maar altijd naar jezelf te kijken. Daar wordt je beter van! En zolang paarden nog niet de mensentaal spreken weet je niet wie of wat ze leuker vinden[/quote]

waarom doe je zo gemeen? zeg ik iets verkeerds over jou?[/quote]

Gemeen? Ik geef je een advies.
Die 30plussers die voor jou hebben gereden zitten misschien ook wel op bokt en die mogen dan hier terug lezen hoe jij (en de eigenaar) over hun praat. Vindt je dat dan niet gemeen? Op zijn minst is dat toch een tikkie onaardig.
Als je wilt dat er alleen gereageerd wordt met "oh wat een lief paard" wat kun jij geweldig rijden" had je zelf niet de andere berijders een sneer moeten geven.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:53

Willemina_L schreef:
melody7 schreef:

Flauw dat jullie er zo op in blijven gaan, het staat er misschien een beetje lomp maar laat haar gewoon blij zijn met die pony. Ik kan me best voorstellen dat een grotere/stevigere ruiter er niet zo mooi uit zag, het is niet echt een breed beestje zo te zien.

Joh kom op, beetje humor! Ik neem aan dat TS zo intelligent is dat ze begrijpt dat het als een grapje bedoeld is. Kunnen we toch gewoon even lachen om Anky als stijve oude hark?

Wil niet zeggen dat ik de grap zelf niet leuk vind hoor :+ Zie er de humor echt wel van in, maar ik vind het een beetje sneu voor de TS dat het nu alleen maar daarover gaat. Dat meisje is gewoon blij met haar pony, de eigenaar heeft gezegd dat de pony blij is met haar en daar is ze trots op. Dat kan ik me goed voorstellen en dan zijn zulke reacties vast jammer, ook al staat het er wat onhandig.