verzorgpony's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arabier

verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 23:32

voor iedereen met alleen een verzorgpony!

wat vind jij t leukste aan je verzorgpony?
wat is zijn karakter in een woord?
hoevaak rijd je op haar/hem?
hoe rijd ze?
wat is je grootste irritatie

ik: t leukste is gewoon dat je of een klik met r hebt of niet en dat ze bijna altijd er zin in heeft en dat ze zo ondeugend en grappig is, t klinkt raar maar ik moet altijd om r lachen,

ondeugend!

2x per week, en ik rijd nog 1x per week op de manege

heerlijk! zonder zadel voelt t als n zitstoel en ze is echt perfect zonder zadel, ik wil blijven oefenen met zadel, maar t liefst rijd ik altijd zonder zadel op r!

dat ze altijd de plassen in de bak (ik kan alleen in 2 buitenbakken rijden) wilt ontwijken en als je dan zonder zadel aan t galloperen bent en ze went opeens lig je (bijna) in die plassen, haha

Agossie

Re: verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 11:16

PP --> YRT

Skinfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 11:21

Geen verzorgpony maar wel een leasepony :P
Het leukste aan dr vind ik dat nu ik haar steeds langer ken en rijd, dat ze steeds liever voor me wordt :)
Karakter in een woord: Bitch :')
Ik rijd haar meestal 2 keer per week, en 1 keer per week longeren of losgooien of iets anders leuks op de grond.
Superfijn! Ze kent al best veel dus ik kan er nog veel van leren B-)
Mijn grootste irritatie is dat als ze haar dag niet heeft ze je ook zonder pardon de stal uit kan schoppen, gelukkig gaat dit steeds beter.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 11:26

Pily schreef:
Geen verzorgpony maar wel een leasepony :P
Het leukste aan dr vind ik dat nu ik haar steeds langer ken en rijd, dat ze steeds liever voor me wordt :)
Karakter in een woord: Bitch :')
Ik rijd haar meestal 2 keer per week, en 1 keer per week longeren of losgooien of iets anders leuks op de grond.
Superfijn! Ze kent al best veel dus ik kan er nog veel van leren B-)
Mijn grootste irritatie is dat als ze haar dag niet heeft ze je ook zonder pardon de stal uit kan schoppen, gelukkig gaat dit steeds beter.

haha, ik heb wel dat als ze haar dag niet heeft ze met haar kont naar me toe draait, maar ze zou me nooit trappen, vind t wel grappig dat ze dat gewoon doet bij jou, ik herken dat soort pony's wel haha!

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 13:07

Wat vind jij t leukste aan je verzorgpony? Dat ze ontzettend bitchy en vervelend kan zijn, maar dat ze ook een ontzettende lieve en gezellige knuffel is <3

Wat is haar karakter in een woord? Echtemerrie :')

Hoevaak rijd je op haar/hem? Dat verschilt heel erg, ik ben er meestal 5x per week (ik neem aan dat je per week bedoeld)

Hoe rijd ze? Lekker :)

Wat is je grootste irritatie? Uhhhm, ik heb niet echt irritaties eigenlijk :D ondertussen kan ik goed met haar overweg, maar in het begin hebben we heel veel strijd gehad en dat vond ik wel vervelend

Jodhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 13:12

Wat ik het leukste aan hem vind, is dat je vreselijk met hem kan lachen, soms is hij koppig, maar hij is vooral heel lief.
Zijn karakter in 1 woord is denk ik klunzig :+
Ik rijd 2 of 3 keer per week op hem, in de winter en herfst vaak wat minder omdat de bak dan een grote modderpoel is.
Hij rijd best fijn, maar het is wel even wennen, hij hobbelt vooral heel erg.
Mijn grootste irritatie? Tja, dat is lastig natuurlijk ;) Ik denk dat hij best vaak met zijn hoofd schud.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 13:16

wat ik het leukste aan hem vind? Dat hij zo braaf, lief en geduldig is <3 dat als je hem een dag lang zou poetsen (niet dat dat kan ofzo :') ) dat hij dan nog niet schraapt ofzoiets :D
zijn karakter in een woord is: goedzak :D
hoe vaak ik rijd? nog niet. maar van de zomer gaan we het weer oppakken.
mijn grootste irritatie aan hem... hmmm.... nou, eigenlijk heb ik geen enkele irritatie aan hem :)

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:48

anemoonlena schreef:
voor iedereen met alleen een verzorgpony!

hoe rijd ze?

ik: t leukste is gewoon dat je of een klik met r hebt of niet en dat ze bijna altijd er zin in heeft en dat ze zo ondeugend en grappig is, t klinkt raar maar ik moet altijd om r lachen,

ondeugend!

2x per week, en ik rijd nog 1x per week op de manege

heerlijk! zonder zadel voelt t als n zitstoel en ze is echt perfect zonder zadel, ik wil blijven oefenen met zadel, maar t liefst rijd ik altijd zonder zadel op r!

dat ze altijd de plassen in de bak (ik kan alleen in 2 buitenbakken rijden) wilt ontwijken en als je dan zonder zadel aan t galloperen bent en ze went opeens lig je (bijna) in die plassen, haha

Hij haalt vaak grapjes uit en wil altijd alles opeten (zelfs mijn must en de borstels :9 )

Ondeugend!!

helaas nooit, hij is bij zijn vorige eigenaar ingereden met een te klein zadel waardoor er een afwijking ofz (weet nei tprecies) aan zijn schoft zit |(

idk, maar ik denk lekker :D

Hij kan maar niet stilstaan en moet altijd even proeven van wat je in je handen hebt, ongeacht of mijn hand daar nog tussen zit :( :D

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 18:00

Pfff... geen idee eigenlijk. Ik vind zo veel leuk aan ze! <3

De een: Angstig (helaas...)
De ander: Idioot :D Nee oke, lastig in één woord te beschrijven. Afentoe druk, maar afentoe ook heel braaf en lief. :)

1 keer in de week meestal, in vakantie's en op vrije dagen meer.

hoe rijd ze?
In de bak op dit moment, maar binnenkort ga ik ook naar buiten.

Ik denk dat hij zo bang is, en dat hij niet stil blijft staan met opstappen (nee, hij gaat niet stappen, hij gaat keihard bokkend door de bak rennen...). Dat is best lastig afentoe, ik kan alles alleen. Behalve opstappen. :')
Bij de ander weet ik het eigenlijk niet zo, hij is afentoe wat opdringerig maar ik irriteer me eigenlijk weinig aan hem. :j

evapony12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 18:32

Het leukste aan één van mijn verzorg paardjes vind ik dat ze helemaal gek word als ze me ziet, en als ik dan naar haar toe ga dat ze me dan helemaal onderlikt <3
Haar karakter in een woord is racemonster, ik rijd niet op haar want ik ben helaas te groot.
Maar mijn grootste irritatie is dat ze me telkens achtervolgt of te wel stalkt :D
Maar ze is echt een geweldig paardje!!!

Knorretjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:04

Het leukste aan Dokus is dat als ik aan kom dat hij kei hard hinnikt en zijn ondeugende koppie
Zijn karakter in 1 woord is ondeugend
het ligt eraan want als de bak nat is rijd ik niet en als de bak droog is 1 tot 3 X in de week
Dokus rijdt best lekker, maar hij is erg ondeugend en kan je er soms afgooien
Mijn grootste irritatie is dat hij overal aan moet zitten, om te likken whahaha
Maar hij is wel mijn beste vriend!!