De titel zegt genoeg
wat vinden jullie hiervan?Ik lust het niet, maar heb er dan ook niks tegen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat vinden jullie hiervan?

Ik zie geen verschil tussen paardenvlees en ander vlees
Heb ook kippen en konijnen, maar echt niet dat ik dat vlees dan niet eet hoor
Zolang het dier een redelijk leven heeft gehad (voor zover dat te achterhalen is), eet ik alles wel.
cindyheyyou schreef:Ik heb er niks op tegen.. of ik het lust? Geen idee.. ik eet weleens een frikandel of gelderse worst op brood.. sommige zeggen dat daar paardenvlees in zit. Maar of dat waar is?
elle108030 schreef:Ik vind het hypocriet en walgelijk. Zeggen dat je van paarden houd en ze dan alsnog eten, thuiskomen na een dagje rijden en dan een stukje paard op je bord leggen... Maar ja ieder z'n ding, ik doe er niet aan. Ik hou het ook niet over mensen, ik heb genoeg vrienden die gewoon (paarden) vlees eten.
elle108030 schreef:Ik vind het hypocriet en walgelijk. Zeggen dat je van paarden houd en ze dan alsnog eten, thuiskomen na een dagje rijden en dan een stukje paard op je bord leggen... Maar ja ieder z'n ding, ik doe er niet aan. Ik hou het ook niet over mensen, ik heb genoeg vrienden die gewoon (paarden) vlees eten.