Zag ik Gin staan en was meteen een klik met 1 blik in de ogen. Was meteen verliefd op dit mannetje.
Ik wist op dat moment niet dat hij te koop stond en heb hem af en toe een aai op de neus gegeven als ik langs z'n stal kwam en hij liet het ook gerust toe ondanks hij nog erg schuw was nog erg niewsgierig naar me was en leek ook echt naar me toe te willen komen wat andere mensen niet lukte.
toen ik hoorde dat Gin te koop stond heb ik niet getwijfeld om hem te nemen en heb er geen spijt van ook en nog steeds niet. Al gauw bleek hij een ernstig gebits probleem te hebben waar hij echt goed ziek van was en heb meteen contact genomen met de tandarts en die ondanks z'n drukke schema binnen een paar dagen kwam om z'n mondje te bekijken en vond aan beide kanten in de onderkaak grote diastases (voer ophoping tussen de kiezen) het eten rotte letterlijk weg in z'n mond en de geur die vrij kwam was niet te harden en was zelf bijna over me nek gegaan die dag.
Na een antibiotica kuur in combo met spoelen en twee weken geen hooi maar aan de senior prioris is hij behoorlijk op geknapt en zelfs lekker aangedikt.
Door z'n gebits problemen heeft hij een groei achter stand op gelopen en achter loopt op het wisselen van z'n gebit.
We zijn nu dik vier maand verder en hij is behoorlijk opgebloeid en zit in een groeispeurt. Gin is in vier maand tijd zo'n 15cm gegroeit en hij groeit elke week zeker nog flink door en mensen die hem om de paar week zien zeggen nog steeds dat hij groter is geworden.
Het maakt me enorm trots op mijn kleine man en ik merk echt dat hij me vertrouwd en respect heeft voor me. Denk dat het de reden is geweest dat ik naar hem geluisterd had dat hij veel pijn heeft gehad en z'n vorige baasjes niks door hadden van zijn lijden.

Hier had ik hem net en heb ik hem ff samen gezet met yuran en bleef er bij voor het geval dat.

Ff lekker aan het werk moet toch wat beweging hebben en wennen aan vreemde dingen.

Even laten zien hoe knap hij wel niet is.

Nog ff van de laatste zonnestraaltjes van de dag genieten.

Oh bijna vergeten de dames te roepen voor V.I.P aandacht.

Oeps vergeten. Baas had me nog zo gewaarschuwd dat Yuran homo blijkt te zijn.
Dat was het en ben erg trots op mijn beide mannetjes en ze zijn allebij erg aanhankelijk maar af en toe kan ik ze ff achter het behang plakken maar ze bedoelen het niet kwaad.