Dit is Fonia (Wolfgang x Spartaan), mijn eerste eigen paard. Geboren op 11 juni 1987. Ik kreeg haar toen ze 4 jaar oud was en heb ontzettend veel van haar geleerd en we hebben samen veel beleefd en bereikt, met als hoogtepunt 16 WP in de Z2 dressuur. Een betrouwbaarder paard moet er volgens mij nog geboren worden.

Dit is Wainonia (Oliver x Wolfgang), onze zelf gefokte dochter van Fonia. Geboren op een bloedhete dag, op 02-07-2003. Zij heeft M1 gelopen, maar door haar toch wel gecompliceerde karakter zijn we nu terug naar de basis en richten we ons nu meer op de klassieke dressuur.

Tot slot is dit Veronia (Macho Polo x Oliver), mijn eerste echt eigen fokproduct aangezien Wainonia bij mijn ouders is geboren. Veronia is de eerste nakomeling van Wainonia en inmiddels bijna een jaar oud (09-04-2015 geboren).

Eigenlijk is dit een overzichtje van mijn 25 jaar in de paarden en ik vind het wel heel bijzonder dat ik gezegend ben met 3 generaties die allemaal nog in leven zijn, die ook nog zoveel van elkaar weg hebben
.
Leuk dat je ze alledrie nog hebt!