paardrijkamp manege de boeshoef (België)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flowerin

paardrijkamp manege de boeshoef (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 14:40

aangezien ik hier geen topic over kon vinden maak ik er zelf maar eentje aan.
Ik was op zoek naar een paardrijkamp waar vooral paardrijden centraal staat (niet een ponykamp met veel spelletjes) dit ook om dat ik al wat ouder ben (19 jaar)
nu heb ik op deze manege een keertje een buitenrit gemaakt en vond dit erg leuk en de paardrijkampen zouden ook op mijn wensen aansluiten maar ik heb hier nog wel een aantal vragen over.

- Wat is de prijs? dit kon ik niet vinden op de website.
- Je moet je eigen tent meenemen maar is er wel een douche/badkamer gelegenheid?
- Er staat dat de leeftijden erg gevarieerd zijn maar is het een beetje acceptabel als ik er met 19 jaar heen ga of zit ik dan alleen maar met jonge kindjes van 12? (leeftijdsverschil vind ik geen probleem maar meer of er meerdere tieners zullen zijn. ik kan ook prima op schieten met mensen van een jaar of 15 en ook oudere mensen totaal geen problemen mee)
- Zijn het echt veel buitenritten? er word gezegd ook rijden in de bak, maar ik rijd het liefste buiten en een paar keer in de bak vind ik wel prima maar graag het merendeel lekker in de bossen?
-Ben je hier op kamp geweest (of buitenrit) deel dan graag je mening ik ben erg benieuwd!
-Weet je een ander kamp wat aan mijn eisen zou kunnen voeldoen vertel dit ook graag (maakt niet veel uit waar maar het liefst in het buget van zo een 400 euro)

dmuts

Re: paardrijkamp manege de boeshoef (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 14:56

Mocht je de overstap naar nederland willen maken; Stal 'T Reelaer is een superleuke stal, waar je in de zomer een trektocht kan maken! Jou leeftijd is daar heel normaal binnen de groep (er is ook een TREC groep, die is vanaf 18 jaar).

Neem eens een kijkje op www.reelaer.nl :)

Je mag ook altijd pb'en

flowerin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 14:59

Hihi ik ben Nederlands :p
en stal t reelaer heb ik ook zitten kijken! maar wat ik me erg afvroeg was is het het geld wel waard want ik vind het redelijk aan de prijzige kant. En wat mij heel erg aansprak van de boshoef was het heel veel rijden maar heb je misschien voor mij wat meer informatie over hoe een week bij reelaer eruit ziet (mag ook PB

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 16:01

Misschien is les Chevaux wat voor je? De 15+ week, of 18+ weken. Toen ik in de 15+ week ging was het erg leuk, dit jaar ga ik daar ook weer heen maar dan naar de cross instructie week.
Een andere optie is evt de Treekhoeve, maar dan moet je wel van crossen houden, zeker als je de cross week zou gaan doen.

flowerin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 16:26

sterreke98 schreef:
Misschien is les Chevaux wat voor je? De 15+ week, of 18+ weken. Toen ik in de 15+ week ging was het erg leuk, dit jaar ga ik daar ook weer heen maar dan naar de cross instructie week.
Een andere optie is evt de Treekhoeve, maar dan moet je wel van crossen houden, zeker als je de cross week zou gaan doen.

Heb je misschien over beide kampen wat meer informatie?
PB mag natuurlijk ook!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 16:43

Tuurlijk! Als ik straks de laptop heb doe ik je wel een pbtje. Gaat wat makkelijker en sneller :')

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 15:33

Je hebt een pb!

flowerin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 17:38

Heel erg blond maar ik zie nu pas dat er in de titel staat manege de boeshoef ipv manege de boshoef hoe zou ik dit kunnen aanpassen?

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:00

Hee!
Ik zie dat je graag een kamp zoekt in Belgie. Ik denk dat ik een leukere en betere optie voor je heb ;) Een kamp in de Ardennen. De bossen hier zijn niet te vergelijken met de bossen in Nederland een unieke ervaring!

Ik organiseer een ruiterkamp voor ouderen jongeren 16 tm 21 jaar in de Ardennen! We rijden elke dag een gave tocht door de bossen. En 1 dag gaan we zelfs met onze paarden een hele dag op pad en overnachten bij goed weer in het bos.
Ontzettend gezellig, prachtige omgeving en gave paarden.

Interesse? neem eens een kijkje op https://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes/

Mocht je vragen hebben? stuur gerust een PB