Gewoon een gezellig forum waarover we kunnen praten over je favoriete manege/verzorgpaard maar mag ook je eigen paard zijn natuurlijk
En waarom is die zo bijzonder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Deze pony had Z-gesprongen, dus kon ik met hem ook altijd super fijn springen!
. Deze heeft Z dressuur gelopen vroeger dacht ik, en daarom kun je heel fijn met hem dressuur lopen! Kidrauhl schreef:Mijn verzorgpaardje is helaas net verkocht, maar hij was echt een super paardje! Was een E-pony, ik gok 18/19 jaar. Was echt super lief met rijden, maar ook met vrijheidsdressuur bijvoorbeeld. Op buitenrit had hij er soms wel wat veel zin in haha. Deze pony had Z-gesprongen, dus kon ik met hem ook altijd super fijn springen!
Op de manege waar ik nu rijd heb ik niet echt een lievelingspaardje. Er is wel een haflinger die ik super fijn vind, maar die is gewoon super lief en daar zit verder ook echt geen uitdaging in.
Er staat ook nog een fjorden pony die is super leuk en lief en zal je echt nooit kwaad doen, maar die is gewoon mega snel en daar moet je echt wel geduld voor hebben, haha!
Een andere die ik nog leuk vind is een mooi bruin paard. Laatste tijd erg braaf tegenover eerst. Hij was eerst echt heel druk en ondeugend op een vervelende manier, maar nu word hij steeds braver. Deze heeft Z dressuur gelopen vroeger dacht ik, en daarom kun je heel fijn met hem dressuur lopen!
. Hij is ondertussen alweer 51 dagen (jaja ik hou het bij
) mijn bijrijd pony