Favoriete pony/paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

j_u_l_i_a

Favoriete pony/paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-16 21:39

Hey,

Gewoon een gezellig forum waarover we kunnen praten over je favoriete manege/verzorgpaard maar mag ook je eigen paard zijn natuurlijk :)
En waarom is die zo bijzonder

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 21:41

Ik verplaats dit topic van TAO naar YRT.

j_u_l_i_a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-16 22:26

C_arola schreef:
Ik verplaats dit topic van TAO naar YRT.

Dankje, wist niet zo goed waar het moest.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 22:36

Ik heb 3 lievelingen <3
Natuurlijk mijn eigen ponys Kitty en Fflur, maar ook het manegepaard dat ik rijd, Joppe!
Stiekem zijn het er vier. Mijn ex-pony ook, alleen is hij verkocht naar Zuid-Frankrijk..

Joppe is eigenlijk het paard dat mij echt van mijn angst af geholpen heeft (paardrij angst).
Kitty is mijn eerste pony en Fflur de eerste die ik zelf heb gekocht

Kidrauhl

Re: Favoriete pony/paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 23:22

Mijn verzorgpaardje is helaas net verkocht, maar hij was echt een super paardje! Was een E-pony, ik gok 18/19 jaar. Was echt super lief met rijden, maar ook met vrijheidsdressuur bijvoorbeeld. Op buitenrit had hij er soms wel wat veel zin in haha :P. Deze pony had Z-gesprongen, dus kon ik met hem ook altijd super fijn springen!

Op de manege waar ik nu rijd heb ik niet echt een lievelingspaardje. Er is wel een haflinger die ik super fijn vind, maar die is gewoon super lief en daar zit verder ook echt geen uitdaging in.
Er staat ook nog een fjorden pony die is super leuk en lief en zal je echt nooit kwaad doen, maar die is gewoon mega snel en daar moet je echt wel geduld voor hebben, haha!
Een andere die ik nog leuk vind is een mooi bruin paard. Laatste tijd erg braaf tegenover eerst. Hij was eerst echt heel druk en ondeugend op een vervelende manier, maar nu word hij steeds braver :P. Deze heeft Z dressuur gelopen vroeger dacht ik, en daarom kun je heel fijn met hem dressuur lopen!

j_u_l_i_a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 09:24

Kidrauhl schreef:
Mijn verzorgpaardje is helaas net verkocht, maar hij was echt een super paardje! Was een E-pony, ik gok 18/19 jaar. Was echt super lief met rijden, maar ook met vrijheidsdressuur bijvoorbeeld. Op buitenrit had hij er soms wel wat veel zin in haha :P. Deze pony had Z-gesprongen, dus kon ik met hem ook altijd super fijn springen!

Op de manege waar ik nu rijd heb ik niet echt een lievelingspaardje. Er is wel een haflinger die ik super fijn vind, maar die is gewoon super lief en daar zit verder ook echt geen uitdaging in.
Er staat ook nog een fjorden pony die is super leuk en lief en zal je echt nooit kwaad doen, maar die is gewoon mega snel en daar moet je echt wel geduld voor hebben, haha!
Een andere die ik nog leuk vind is een mooi bruin paard. Laatste tijd erg braaf tegenover eerst. Hij was eerst echt heel druk en ondeugend op een vervelende manier, maar nu word hij steeds braver :P. Deze heeft Z dressuur gelopen vroeger dacht ik, en daarom kun je heel fijn met hem dressuur lopen!

Op welke manege rijd je?

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:31

Julia, ik rijd bij Blue Stables!

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:23

Mijn lievelings pony is een 10 jarige Welsh x Arabier genaamd Erion :D. Hij is ondertussen alweer 51 dagen (jaja ik hou het bij :')) mijn bijrijd pony <3

Hier een foto om de knapperd te showen!
Afbeelding

AngelHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:49

Shakira ! Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deleted123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:01

Shakiralove4 schreef:
Shakira ! [ [url=m/tuk15B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H91ZyP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HnoGbz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tuk15B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aww wat een superleuke foto's! :)

MillyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:08

Ik heb 2 lieverds, allebei van mezelf♥
Ze zijn gewoon super lief en ondeugend <3

Afbeelding
Afbeelding

Silver_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:41

Dit is mijn allerliefste schatje Silver! Silver is een Haflinger merrie van 9 jaar, en al heel lang mijn lieveling!!
Afbeelding

Afbeelding

Toperoit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:03

''Mijn'' merrie van de manege, Serena.
Afbeelding
En mijn lease paard, Heroïn
Afbeelding
Heroïn is een merrie op leeftijd (26 jaar) en is heel lief <3