Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Solleke_Noah schreef:Heeft je straatnaam geen leuke naam, of een oud gebouw vlakbij, of een mooie boom oid? (dan kan je bv De Lindehoeve maken als je vlakbij een indrukwekkende lindeboom woont, ik roep maar iets)
Jordy is wel een beetje een moeilijke naam om een 'chique' stalnaam van te maken. Had hij misschien een 'achternaam', of heeft de plek waar hij vandaan komt een mooi klinkende naam?
Misschien kan je het in die hoek zoeken, niet letterlijk Jordy, maar iets dat met hem gelinkt is en beter klinkt als stalnaam.
Memere schreef:Als pensionstal zou ik toch voor een chique naam gaan en niet een gewone mensen/dierennaam.. het is toch de bedoeling dat die naam heel lang behouden word en om eerlijk te zijn, een chiquere naam trekt gewoon (meer) mensen aan. Zou iets nemen dat in je omgeving zit, iets waarvan je denkt: dit is de naam, dus zal vast 'daar' zijn.
Kan hij daar nog even van genieten op zijn hoge leeftijd. Ik denk dat het soort mensen dat je trekt minder afhangt van de naam van de stal, maar meer van wat je te bieden hebt. dus zou niet teveel stressen hierover