zijn wij weer gaan zoeken naar een nieuwe haflinger.
Als snel kwamen we uit bij Andurain.
Een jonge 3,5 jarige haflinger ruin van al 1.51 en zadelmak. voldeed volledig aan mijn eisen lijsje.
En ik vind het nu wel een mooi moment om Andurain voor te stellen.
Andurain
word dit jaar 4
Ruin
1.51
Aquino van het bakkershof x Standing ovation
In het nieuwe indoor seizoen gaat hij mee op wedstrijd
01. De dag naar dat we hem hebben opgehaald.

02. Ons eerste rondje thuis rijden, Hij vloog er even een keertje vandoor een daarna was ie braaf.

Naar een periode van flink uitproberen, steigeren, er alles aan doen om mij er af te krijgen, is het vertrouwen flink beschadigt.
met behulp van mijn instructrice 2 keer per week les, en alleen rijden wanneer zij er bij was, ging het beetje bij beetje weer de goede kant op. ondanks toch nog flinke spanning aan mijn kant.
03.

04.

05. Omdat de bak bij ons enorm nat wat gingen we naar de binnenbak. nog steeds was hij wat aan het uit proberen, maar het werd gelukkig steeds minder!

06. een lesje op oudjaars dag, ondanks alle knallen was hij enorm braaf! en wat liep hij lekker! we konden elkaar steeds meer vertrouwen

07.

Hij begon af te vallen, kwam dof in zijn vacht.. mest onderzoek, en ja hoor meneer heeft wormen hij is hiet inmiddels voor behandelt.
08. De meest recente foto

09.

10. handen stil houden!
View My Video
11. en een mooie actie foto als afsluiter

- Beugels mogen indd een gaatje langer! ik heb ze bewust nog een gaatje tekort.
- Ik heb goede begeleiding, les 2 keer per week.
Mocht je tips willen geven, doe dit dan opbouwend!
Ik vind hem nog best wel jong ogen, maar wat me nog meer opvalt is dat ik m in draf wat stijf vind lopen in het hele lijf. Hij oogt niet onregelmatig, maar draaft wat kort, en hij zet zijn rug vast lijkt het. Dat valt extra op, omdat jij extra je best moet doen om licht te rijden, je moet jezelf echt uit het zadel drukken. Wanneer een paard fijn actief draaft, kost lichtrijden nauwelijks moeite.
.