Jaar 6 was het alweer! Wat gaat de tijd verschrikkelijk hard.
6 Jaar geleden, ik was 15, jij 20. Inmiddels ben jij 26 lentes jong, maar schoonheid vergaat niet met de jaren, want je bent nogsteeds even knap als 6 jaar geleden! Misschien wat meer grijze haren, maar voor jou leeftijd zie je er waanzinnig goed uit! Rijden doen we niet meer, je artrose is hiervoor in een te ver stadium, maar zo af en toe een stap ritje, en wat vrijheidsdressuur vind je nog altijd onwijs leuk om te doen! Ik kan je ook op vrolijken door lekker een flink stuk te gaan wandelen buiten, alleen word ik er niet zo vrolijk van want je loopt me er dubbel en dwars uit. Rust ken je nogsteeds niet, we geven maar de schuld aan het feit dat dat in je bloed zit.

Een foto van afgelopen zomer, man wat zag je er toch weer goed uit!

Je grijze haren worden duidelijk steeds meer zichtbaar

Een sprongetje naar eind zomer, begin herfst. Onze band vast gelegd door Marion Roosen.

En inmiddels heb je gesolliciteerd als teddy beer, waarvoor jij enorm je best doet om deze rol te krijgen.

Je bent koppig, dominant, lijkt eeuwig energie te hebben, en hebt een sterke eigen wil. Je bent een typische draver, maar je hebt een geweldig mooi hart van goud
Je hebt een hekel aan mannen, dat je goed laat weten, maar met een hoop snoepjes winnen zelfs mannen jou hart voor zich.Lieve Gaspard, ik hoop dat ik nog minstens 6 jaar van jou mag genieten