Ik kom hier al een tijdje en lees altijd met plezier jullie verhalen.En ja eigelijk vond ik het weleens tijd worden dat ik me eens voorstelde
Ik heet irl janneke, ben 21 jaar en kom uit den haag.
Ik heb een eigen paard *trots*
, een 6 jarige merrie genaamd Chinouc.Ze is echt superlief en ik rij voornamelijk recreatief , hoewel ik me wel steeds meer in dressuur ga intresseren.Ik doe ook aan NH.En dat was ook wel nodig want toen ik chinouc net kocht was er weinig mee te beginnen.Chinouc is eerst draver geweest en later is ze door een eigenaar van een western manege gekocht en is ze western ingereden.Maar die western manege ging niet echt vriendelijk met paarden om,dus ik was ook een tijdje anti-western maar toen ik erachter kwam dat het zo niet hoorde ben ik een stuk minder anti
En toen kwam er een zakenman op die western manege en die moest direct een paard kopen.Hij kocht Chinouc.Maar ja hij wist niet dat het zoveel werk was..want je kon een paard toch wel gewoon in de stal laten staan..3 maanden lang??
Die man wilde Chinouc snel kwijt en gelukkig was ik op zoek naar een leuk paard.Ik was meteen verliefd toen ik haar zag..ze is nml een mix van andalusier/volbloed/arabier....ja vraag me niet hoe ze het voor elkaar krijgen..maar goed
Ik zal binnenkort even een foto neerzetten.
Groetjes
janneke & chinouc