Bosrit maken op vakantie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Bosrit maken op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 15:24

In April ga ik in mijn eentje op vakantie bij vakantiepark Heideheuvel en toen zag ik daar wat staan, Stalhouderij Manege van Bijnen, Rit van een uur 13 euro.

http://www.stalhouderijbijnen.nl/tarieven/

Iemand ervaringen met deze manege? Wil wel graag op de rug van een knollemans door de bossen struinen, lijk me héérlijk!

Mét begeleiding is ook niet erg maar dan is het 30 euro (en kan dan de tijd in de gaten houden.) Rijden kan ik wel. :)

Goof

Re: Bosrit maken op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:31

Lekker met begeleiding gaan TS. Je kent de weg er niet en je hebt niet genoeg ervaring om een paard onder controle te houden als er iets gebeurt. Veel veiliger, dus veel meer plezier ;)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:33

Alleen op een onbekend paard in een onbekende omgeving zou ik nooit doen. Dan maar wat meer geld uitgeven voor begeleiding. Geeft een hoop rust.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:38

Heb er twee keer gereden, zelf niet zo tevreden. De twee meiden voor ons zaten op paarden die steeds hoog steigerden, waardoor onze paarden ook bommetjes werden. Zonder begeleiding krijg je een kaart mee maar halverwege de rit vloog hij uit onze handen dus toen op de tast terug gereden. Ze geven de paarden aan iedereen mee, kennis heeft haar paarden dichtbij gestald en ziet er regelmatig eentje zonder ruiter teruggaan.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 22:26

Goof schreef:
Lekker met begeleiding gaan TS. Je kent de weg er niet en je hebt niet genoeg ervaring om een paard onder controle te houden als er iets gebeurt. Veel veiliger, dus veel meer plezier ;)

Bedankt, zekere voor het onzekere!