Even kort: Ik studeer Communication & Multimedia Design. Simpel gezegd ga ik een product ontwerpen waarin de gebruiker ( in dit geval de ruiter) centraal staat en waarin een probleem word aangepakt/opgelost.
Een aantal maanden geleden heb ik een forum geopend met de vraag om jullie irritaties op stal te delen. Er kwamen hele grappige, simpele, onmogelijke en hele slimme antwoorden uit
. Omdat ik wel op een redelijk "niveau" moet afstuderen waarin ik niet 1,2,3 een oplossing heb bedacht, ben ik verder gegaan met de houding/zit van de ruiter op het paard. Direct of indirect hebben velen van jullie dit ook omschreven en op het forum toen geplaatst.Nu is de volgende stap aan de beurt ( nu ga ik toch echt afstuderen) waarbij ik jullie nodig heb! Ik heb een vragenlijstje van 6 vragen opgesteld en zou het heel erg fijn vinden als jullie die willen invullen
De link : http://goo.gl/forms/cxokiofZDZ
Uiteraard mogen reacties hieronder geplaatst worden met tips, vragen of misschien wil je wel iets delen wat niet in de vragenlijst voorkomt.
Alvast heel erg bedankt!
Succes met afstuderen!
Kun je me misschien een linkje sturen? Heel veel succes met afstuderen, lijkt me een tof onderwerp!