Ongeveer een jaar en een maand geleden (13 januari 2015)ben ik van het paard gevallen en heb daardoor mijn bovenarm gebroken.
Voordat ik mijn arm weer normaal kon gebruiken waren er een paar maanden verstreken...
Toen het eindelijk tijd was om weer op het paard te stappen had ik nergens last van! (Halverwege september 2015) Zowel fysiek, als mentaal. Het rijden is een aantal maanden erg goed gegaan, maar nu heb ik sinds een aantal weken een enorme angst voor de bak waarin ik rijd (En dus ook ben gevallen). Vooral als ik alleen rijdt heb ik er last van. Als ik mee rijd in een les is het een stuk minder. Ik hoor dan tijdens het rijden allemaal 'enge' geluiden waardoor mijn paard zou gaan schrikken, en ik hoor ze ook steeds harder.
Ik weet zeker dat ik geen angst heb voor de paarden of voor het rijden zelf, dat doe ik namelijk ook 1 dag in de week ergens anders en dan heb ik nergens last van..
Hebben jullie misschien tips voor het overwinnen van mijn angsten?
Alvast bedankt!
Groetjes
heel stom, maar vooral heel hilarisch wat ervoor zorgde dat ik moest lachen om mezelf en me weer ging ontspannen.