Binnenkort heb ik Lady alweer 3 jaar en daarom dacht ik laat ik lady haar 1ste topic maar maken
.Lady is 20 jaar en met haar doe ik lange teugel. We gaan ook 1x per 2 weken een buitenrit maken en verder doen we soms een beetje grondwerk ( ze houd er niet zo van).
Hier een klein paspoortje :
Lady ( officeel : Kelly van de Nijman )
v. Enrico v.d veldhoeve
21 jaar
shetlander van 96 cm
( Bij de oude eigenaar hebben we gehoord dat ze al 13 nakomelingen heeft..)
2013 :
( De eerste foto's ga ik hier niet neer zetten want ze zag er niet zo goed uit
lees : te mager )Ik kon haar de eerste weken niet vangen en na 1 maand kon ik haar eindelijk alleen uit de wei halen.
Nadat ze was opgeknapt en hebben we foto's gemaakt :

Ook heb ik nog zomers met haar gezwommen , wat vond ze het ontzettend leuk. En ze geniet nog steeds elke keer als ze in het water loopt.

2014 :
Op 6 mei was ze bevallen van haar zoontje Micky ( ze was al drachtig zonder dat we het wisten)

Micky hebben we nog steeds en is inmiddels bijna 2.
Springen kon ze wel en ze heeft de 90 cm bereikt ( staat niet op foto).

In 2014 ben ik begonnen met lange teugel , ging super goed en wat was ik trots! ( helaas geen foto's)
2015 :
In de zomer heeft mijn vriendin foto's gemaakt en die hebben een enorme waarde

Ook maakte we weer buitenritten , en toen er retropop was gingen we ook gewoon op buitenrit en trok ze zich er niks van aan.

Onze eerste fotomeeting :

En een herfstfoto

2016 :
Vandaag zijn we voor het eerst dit jaar op buitenrit geweest, ze was op het begin ontzettend druk en begon te bokken maar nadat we 3 uur hadden gelopen was ze daar wel klaar mee

Na die 3 uur heb ik haar wat laten drinken in de rietplas en toen had ze weer een 'goed' idee om te gaan rollen in het water.. gelukkig stond ze snel weer op en was alleen haar benen nat. Gelukkig waren we op de terug weg , dus toen we thuis waren haar maar even goed opgewarmd.

Ik ben ontzettend trots op onze band en wil haar ook nooit meer kwijt
Dit jaar gaan we ons meer focussen op buitenritten en lange teugel en hoop ik eindelijk mooie foto's te krijgen van het trainen.
Een reactie is altijd leuk