Agradi (ik bestel hier nooit meer)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VivaLasDivas

Agradi (ik bestel hier nooit meer)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-16 13:37

Maandag 8 februari bij Agradi de Rambo Original Turnout besteld.
Deze stond op de site met 40% korting van €319,95 voor €191,97. Heb deze besteld en direct per iDEAL betaald.

Nu kwam ik op een aantal andere verkoopsites dit deken tegen voor een hele andere prijs, op horsewaredekens bieden ze het deken aan voor €249,- met korting €163,- vond dit een erg groot verschil. Ook omdat agradi laagste prijs garantie geeft ben ik ze gaan mailen.

Met de vraag: Waarom hanteren jullie een andere verkoopsprijs, zie site horsewaredekens. Deze bieden hetzelfde deken veel goedkoper aan.

Reactie Rello wanders (agradi): Helaas gaat deze niet op! De prijs hangt samen met de restant voorraad.
De prijs is verder zonder nog 8.25 verzend en handlingkosten.
Verder is het oppassen bij deze partij, zij sluiten teruggave verzendkoten uit bij retour. Dit is wettelijk verboden en betekent dat je 8.25 euro en je eiegen verzendkosten kwijt bent bij een retour. Verder is de kans groot dat Horseware niet meer levert of garantie biedt omdat zijn misbruik maken van de merknaam van Horseware.

Mijn reactie: Denk niet dat het wettelijk verboden is wat horseware doet met de verzendkosten. Vind dit ook helemaal niet relevant. Wat wel relevant is, jullie bieden het deken aan van €319,- en iedere andere voor €250

Reactie Rello wanders (agradi):
Jij vindt het niet relevant, wij wel! Het is wel degelijk wettelijk verboden, net als het misbruiken van een geregistreerd merk.
Zo is het niet verboden zelf een kostprijs te hanteren ipv bruto adviesprijzen. Onze bruto adviesprijs kan inderdaad hoger liggen dan bij anderen.

Mijn reactie:
Ik vind je erg klantonvriendelijk, ik zal in de toekomst zeker bij een ander mijn bestelling plaatsen.

(Wil ik vervolgens op mijn account kijken hoe de status van mijn pakket is. Deze was immers betaald en heb zelf niet gezegd dat ik deze niet meer zou willen. Is mijn hele account geblokt.)

Krijg ik vervolgens de reactie:
Jammer, maar zo zitten zaken nu eenmaal. Als een uitgebreide uitleg en toepassing van onze voorwaarden niet meer reactie oplevert dan ik wil toch extra korting want anders vind ik jullie niet klantvriendelijken koop ik niet meer bij jullie, laten wij ons niet zo onder druk zetten. Ik heb je account laten sluiten omdat je niet meer van plan bent aankopen te doen zoals je zelf aangeeft. Je order is geannuleerd en het bedrag is zojuist teruggeboekt

Rello wanders is directeur bij agradi, inplaats dat hij zich iets klantvriendelijker opstelt probeert hij met mij een strijd te voeren. Nou sorry hoor maar vind dit echt belachelijk. Mijn mening over AGRADI; SLECHT!!

evita13

Re: Agradi (ik bestel hier nooit meer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:39

heb ook erg slechte ervaring met agradi en idd heel onklantvriendelijk !
je moet idd erg oppassen met de prijzen wand zoals dure dekens en laarzen worden duurder verkocht dan op andere sites ... ook ik heb bonje gehaad aan de telefoon met agradi en koop daar alleen nog maar suplementen als het goedkoper is ..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:40

Welkom bij het leed dat Agradi heet :D :(:)
Velen gingen je al voor in deze frustratie-ellende. Gebruik de zoekfunctie maar eens.
Vooral het verzenden en ontvangen schijnt moeilijk te zijn. Er lopen hele lange topics hierover.

Misschien helpt het om een bericht op hun FB pagina te plaatsen?

Daantjuh88

Re: Agradi (ik bestel hier nooit meer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:43

Dit ben ik niet gewend van Agradi. Tot op heden altijd netjes geholpen met garantie / retourzendingen. Geld staat ook altijd met 3 werkdagen weer netjes op de rekening.

Waarom kies je er niet voor om bij ontvangst de deken retour te sturen en dan bij horseware te bestellen?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:44

Omdat dit topic niet op VVDD thuishoort maar op ED (ervaringen en diensten) en niet voldoet aan de regels van ED, ben ik genoodzaakt om het topic te sluiten.