1.

Even gek doen met Wizz.
Na twee maanden ''Vakantie'' voor Wizz hebben we de training weer opgepakt. Wegens mijn eigen gezondheid was het niet mogelijk hem te rijden. Anderen hebben hem voor mij verzorgd en losgegooid, waar ik heel blij mee ben. Twee weken geleden was het dan weer zover, terug erop! Wat heb ik uitgekeken naar dit moment. Voor zowel Wizz als mij was het weer even wennen. We hebben vandaag voor de derde keer weer gereden en bouwen het langzaam weer op.
Wizz lekker los
''Even showen hoe mooi ik ben''
Lekker gek doen, bokken
Jaja Wizz je manen zijn wel mooi!
2. De eerste keer er weer op, beiden zoekende.

3.

4. Vandaag ging het alweer een stuk beter.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

We hebben weer een mooi begin. Mijn houding moet ik weer flink aan werken en daar ben ik ook bewust mee bezig. We genieten van elkaar en dat is het belangrijkst. Elke dag leef ik mijn droom, daar ben ik zo ontzettend dankbaar voor.
Edit; hij had hem niet volledig verstuurd. Daarom hem aangepast
. Hoe verder het gaat in de foto's hoe beter het eruit ziet!
Wat dus ook zegt dat je uit balans bent tijdens het rijden, wat dus extra veel energie kost om je balans goed te houden en om goed te kunnen lichtrijden.
Ik ben me er ook bewust van. En erg aan het oefenen om weer rechtop te zitten. Ik weet wat de oorzaak is ( verminderde spierkracht en energie, zodra ik moe word lukt het me niet om rechtop te blijven zitten) en werk daar ook naast het paard aan. Binnenkort start ik ook met zitlessen om meer balans te krijgen.