FNRS proeven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samblabla

FNRS proeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 17:29

Hey,

Geen idee of dit hier goed staat anders mag het uiteraard verplaatst worden. Aangezien ik binnenkort van stal ga veranderen en ze daar f proeven iedere maand rijden en ikzelf namelijk niet die proeven kan gaan rijden maar mijn paard wel mee wil laten doen zoek ik een bijrijder die met haar dit wilt doen.

Nu komt de vraag, kan iemand anders op mijn paard een proefje rijden en moet die persoon dan ingeschreven zijn op de betreffende manege waar ik ga staan of mag dit elk willekeurige manege zijn? want op basis daarvan kan ik namelijk kijken of iemand interesse heeft.

Alvast bedankt. :)

Tilmar

Re: FNRS proeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:39

Degene die proefjes rijdt moet een FNRS paspoort hebben. Het is een beetje afhankelijk van de regels van de manege of iedereen met een ruiterpaspoort mag inschrijven voor proefjes of dat dit alleen mag als de ruiter ook op de manege rijdt.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:28

Waarom kun je zelf die proeven niet meedoen?

Verder zou ik even overleggen met de manege houder wat hij van je plannen vindt.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:37

weet niet welke manege je gaat stallen , maar als de bijrijder een fnrs paspoort heeft . kan die gene mee doen .

als je een bijrijder gevonden hebt ( weet niet welke omgeving je zoekt ) tegen die tijd met de manege eigenaar overleggen of dat mogelijk is , al denk ik dat dat meestal wel mogelijk is .

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:11

Dat is niet altijd zo hoor biggirl, soms gaan 'eigen' ruiters voor.
Gewoon even navragen bij de manege hoe het werkt.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 20:31

Dankjewel, zal het even van de week navragen. :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 04:00

WD-V > MA