Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik wel of niet een verzorgpony zou willen zoeken. Ik had een hele lieve E-pony om te verzorgen, hier ging in 2 x in de week naar toe. Helaas is deze pony verkocht.
Ik zit nu in mijn examenjaar (mavo 4) en dat is ook een rede waarom ik heel erg twijfel hier over. Ik vind het echt super leuk om met paarden bezig te zijn (dus ook de dingen naast het rijden) en ga daarom ook nog gewoon 1 x per week naar de les op de manege. Dit deed ik voorheen, toen ik nog die pony kon verzorgen, 1 x in de 2 weken. Dit omdat wij zelf geen auto meer hebben en met de fiets is het een klein uurtje fietsen naar de manege, ook omdat het best 'afgelegen' ligt en ik pas om 6 uur meestal les heb, ga ik hier dus liever niet heen met de fiets. Met het OV kan ook niet, dan ben je uiteindelijk nog 18 minuten aan het lopen en betaal je veelste veel (naar mijn mening) voor zo een les. Ik moet dus elke week vervoer regelen. Ik moet wel zeggen dat ik een hele lieve opa heb
. Zodra ik weer een pony heb die ik mag verzorgen, is de bedoeling dat ik dan ook 1 keer in de 2 weken weer bij die manege ga rijden. Maar omdat ik wel in mijn examenjaar zit, weet ik niet of ik wel genoeg tijd heb voor een verzorgpony. Tot nu toe nog wel, maar de examens komen natuurlijk ook weer steeds dichter bij! Wat denken jullie? Wachten tot na mijn examens met zoeken, of er gewoon nu voor gaan? Ik mis het wel, zo een pony waar je meer mee mag doen naast het rijden.