Al een tijdje was ik samen met mijn moeder op paardenjacht, op zoek naar een leukerd voor erbij. Eind november zijn we toen gaan kijken bij een merrie genaamd Baila, en we waren meteen verliefd. Nadat we er nog eens heen zijn geweest, besloten we om haar te kopen.
Baila is een 9-jarige merrie van Krack C, een paar jaar niet gereden, dus ze had 0 conditie en was weinig meer gewend. Ze pakt het werk gelukkig onwijs goed op en vindt het heerlijk om wat te doen, en dat is aan haar te zien! Ik ben heel erg blij met haar

Hieronder 15 foto's in chronologische volgorde

Dit was de tweede keer dat we bij haar gingen kijken. Ik mocht toen ook even rijden, dit ging natuurlijk niet heel soepel omdat ze nog maar weinig gewend was en de bak heel nat was. Het zadel ligt inderdaad belabberd, dus daarom rijden we nu rond met de barebackpad totdat de zadelmaker is geweest.

Ze wist niet zo goed wat ze er nou van moest denken..

Haar eerste dag bij ons! Kennis maken met de rest..

Ze was snel al aardig gewend, en stiekem schuilde er een showpaard onder haar

Ook is er rond kerstmis een vriendin foto's van ons komen maken! (en stiekem heb ik er ook een paar gemaakt
) Kerstpoonie!

En ook een andere vriendin wilde foto's komen maken!

Er is nog een vriendin langsgeweest waar onwijs gave foto's zijn uitgekomen, maar die foto's heb ik helaas alleen op mijn telefoon
Baila heeft ook al vriendjes gemaakt!

Op oudjaarsavond schoot ik deze foto.

En tja.. Ze voelt zich duidelijk al op haar gemak

Deze week heb ik de 6000 volgers op instagram gehaald, en Baila mocht na het gewone rijden even mee op de foto. 'Baasje, ik heb er geen zin meer in'

En dan als laatste, ik denk dat het wel heel duidelijk te zien is hoe ze is veranderd, zo veel trotser, en heel erg vrolijk dat ze weer lekker mag werken!

Rijfoto's van nu heb ik nog niet echt, maar die zullen vast nog wel een keer voorbij komen. Ik ben nu al zo trots op hoe het met haar gaat!