Funky Fedora (Valdez) op wedstrijd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

guppekop

Funky Fedora (Valdez) op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 10:01

Gisteren is een vriendinnetje van HUiterwaal-Fotografie mee geweest op wedstrijd en heeft deze mega vette foto's van onze Funk gemaakt en deze wil ik graag met jullie delen!

Funky (Fedora) is gefokt door Sarabande en wij hebben haar 2 jaar geleden halstermak gekocht, we hebben de tijd genomen om haar in te rijden en door te rijden en nu rijden we L1. In mei mag deze dame 6 worden <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JorineV

Re: Funky Fedora (Valdez) op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:13

Mooi dier, loopt lekker zo te zien! Wel valt me, vooral op de eerste foto's, op dat je in stoelzit rijdt - al wordt daar vast al aan gewerkt. Beugels al eens een gaatje langer geprobeerd? Lijkt of je je been gewoon niet lekker kwijt kan. Overall fijn plaatje, goed team :)

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 10:36

JorineV schreef:
Mooi dier, loopt lekker zo te zien! Wel valt me, vooral op de eerste foto's, op dat je in stoelzit rijdt - al wordt daar vast al aan gewerkt. Beugels al eens een gaatje langer geprobeerd? Lijkt of je je been gewoon niet lekker kwijt kan. Overall fijn plaatje, goed team :)

Hello
Het klopt wat je zeg :j
Ik rij normaal altijd 2 gaten langer. Funk was nogal heet en springerig met losrijden dus ik heb ze 2 gaten korter gezet voor het losrijden :+

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:45

Ow vandaar! Dan heb ik niets gezegd :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:15

Mooie merrie!!! Gaat het goed op concours?

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:59

Prachtige dame! Fedora vind ik ook een hele mooie naam

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 12:11

@ Picasso ; Ja het gaat super goed. Tot nu toe rijden we óf in de prijzen, óf we staan in elke hoek stil/achteruit/draaien om en omdat alles spannend is, maar dan herpakt ze zich wel heel snel en pakt ze op de laatste onderdelen weer goede punten. We zitten nu al op zo'n 20 punten in het L1 dus gaan binnenkort wel een keer over maar we hebben geen haast, eerst ervaring :)

@ xLes Thanks! Vind ik ook! Fedora is haar officiële naam en ook haar wedstrijdnaam. Toen ze op stal kwam met haar tot aan dr boeg en pluis en ministaartje vond ik het meer een Funky en dat zo is ook haar stalnaam gebleven :o

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:29

Je hebt haar lekker aan het lopen! Ziet er fijn uit. +:)+

margaret18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:36

Wat een knappe dame! En wat glimt ze mooi, moet bijna een zonnebril op om de foto's te bekijken ha ha. Veel plezier samen.

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 13:23

Wat een gave verschijning zeg! Ziet er netjes uit!

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:43

Wel, een érg knap paardje en ik vind dat je haar écht mooi aan het rijden bent. Ze loopt goed voorwaarts, denkt vooruit. Aan iedereen zijn wel punten waar nog aan gewerkt moet worden, maar jullie zijn echt knap bezig vind ik. Knap!

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:01

Neusje mag er van mij meer uit (bij foto 3 en de laatste foto loopt ze ver achter de loodlijn). Foto 6 vind ik echt geweldig!