Ziezo:
New forest
ruin
13 jaar
1.43
B springen
de foto's:
1. inspringen

2.

3.

4.

5.

6.

7. en dan de 1.10! (iets te vroeg geknipt, balk bleef liggen)

Tips mogen, maar hou het wel aardig alsjeblieft
ik heb les en ik spring ook nog niet zo heel lang. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb les en ik spring ook nog niet zo heel lang.
myhorsesss schreef:Wat een mooie combinatie jullie gaan hard vooruit TOP! Ga zo door!
kayaxtg schreef:Leuke combinatie! Heb je nou je telefoon in ze zak? Ik vind dat echt vervelend zitten
CastaMickey schreef:Superleuke combi!
Als tips zou ik nog zeggen hou je ellebogen aan je lichaam! Nu doe je steeds de vogeltjesdans tijdens een sprong![]()
Verder kom je misschien iets te hoog uit het zadel af en toe maar niet echt storend.
Ik vind het er netjes uitzien hoor!

? CinnamonHM schreef:Leuke foto's! Super tof.
Ik heb op mijn stage bij een internationale springruiter geleerd om mijn bips meer naar achter te drukken zegmaar, dat mis ik bij jou een beetje. en je hakken omlaag houden
voor de rest ziet het er super uit!
eclair98 schreef:Ik vind dat je er goed opzit, je zit het dier niet in de weg! Hij is erg fanatiek op de foto's, is hij nog wel goed te houden (puur nieuwsgierig)?
inmiddels is dat al iets verbeterd een half jaar geleden was het nog erger
als we hoger gaan springen wordt hij wel wat voorwaartser hoor maar om nou te zeggen dat hij snel is
faunty schreef:ziet er super uit , ik doe het je niet na !
zoals hierboven ook al gezegt , probeer om je verlichte zit vast te houden , ook al is de hindernis hoger . nu is de foto te vroeg gemaakt waardoor het ook een beetje vertekend hoor .
ga zo door !