Ten eerste weet ik niet of het hier goed staat maar ik probeer het hier maar omdat het er deels mee te maken heeft.
Ik heb besloten mijn paard te koop te zetten (zijn marktwaarde 1500,-) . Veel leuke reacties en geïnteresseerde. Ook benaderde iemand mij die wou 'ruilen' , ze zeggen wel van ruilen komt huilen maar ik heb wel altijd gehad als ik me paard ruil blijf ik via de paarden in contact zeg maar, als je snapt wat ik bedoel.
Het is een zuiver engels volbloed van 9 jaar oud. Ze heeft haar pas 2 weken en heeft er redelijk groot bedrag voor betaald vergeleken met die van mij bij een handelstal. Ze ging akkoord met als het wat zou zijn een gesloten ruil zonder bijbetaling van beide kanten. Wat ik niet erg vind maar wel merkwaardig , ivm met die van mij die niet meer als 1500 waard is. Ze kon het paard niet meer terug brengen en was te pittig voor haar , zegt ze.
Nu heb ik aan de ene kant , leuk paardje leuk koppie, als ze door de keuring( dat laat ik sowieso doen!) komt en de klik met proefrijden er is wel het idee dat ik het er op wil wagen. Alleen toen ik vroeg of ze akkoord ging met een proefperiode van een maand , ging ze niet akkoord.
Is het raar dat ik argwaan krijg ? En wat denken jullie?
Als je meer informatie wilt kan dat via PB omdat ik het voor me gevoel niet erg netjes vind alles er op te gooien.
, ik heb ook gezegd dat ik als het klikt , ik der wil laten keuren , als ze er doorheen komt beide de helft en zo niet er door heen zijn het haar kosten. Daar ging ze mee akkoord, dus dat wekte wel vertrouwen. Maar ben enorm zuinig op mijn maatje dus wil zeker weten dat hij goed terecht komt , vandaar dat ik alles tot de bodem uitzoek haha, ergens een goede maar ook slechte eigenschap.