Hoi! Mijn naan is Debby. Ik heb zelf een tijdje 2 eigen paarden gehad bij toeval! Ik was dolgelukkig... Maar toen werden ze verkocht! Mijn zus heeft toen een verzorgpaard gevonden, en ik later een shetje. Het liep niet zo lekker dus toen ben ik er maar mee gestopt.. Nu zoek ik (het liefst samen met mijn vriendin) een verzorgpony. Al ruim een half jaar ben ik opzoek en ik vind maar niks! Ik heb zelf ook al actie ondernomen op bokt, marktplaats & mijn paarden instagram @gallop_tothe_end !! Weet iemand nog wat?????
misschien advertentie plaatsen bij supermarkt, stallen, manege en boerderijen? en misschien een advertentie plaaten via bijrijders gezocht op facebook bij jou in de buurt?
PaardenPraatTV heeft hier een video over gemaakt. Dat kan je heel erg helpen! Xxx
kussdebs
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-16 17:42
Hanna_horses weet ik!! Hebbik al lang bekeken... Maar heb alles van dat al gehad
lora22
Geplaatst: 04-02-16 17:52
Ik heb m'n verzorgponys via via gekregen, m'n eerste verzorgpony heeft m'n moeder per toeval geregeld, af en toe even dingen vertellen er over enz. die werd helaas verkocht.. daarna was er toevallig nog een pony op stal die wel iemand kon gebruiken, ik ben nu nog steeds heel blij met hem! Ik zou zeggen vraag een beetje rond in je omgeving en het komt vanzelf wel
Cerilene_
Geplaatst: 04-02-16 17:57
Ik heb mijn verzorgsters ook via via gevonden. Toen ik op zoek ging heb ik aan een paar meiden die paarden bij ons op stal verzorgen of ze nog leuke, verantwoordelijke vriendinnen hadden die een verzorgpony zochten. Zo had ik binnen no Time 2 leuke meiden die het nu nog steeds leuk doen met mijn paardje. Dus laat aan al je paardrijdende vriendinnen/kennissen goed weten dat je op zoek bent. En bij sommige (boeren)stallen zijn ze in het begin niet zo happig op nieuwe verzorgsters die nog veel van de staletiqette moeten leren. ZE zijn voor mijn verzorgsters ook niet altijd even aardig geweest. Maar ze hebben volgehouden en nu is het prima. Geef dus niet te snel op!
Rij je ook bij een manege? Vaak kan je daar een beetje rondvragen of iemand wat heeft staan of iemand kent die wat heeft staan. Instructrices weten ook heel vaak wel iets.
Je kan bij mensen aan de deur vragen (waar je paardenstallen ziet staan) om te vragen als je daar kan verzorgen! Ik deedt dat ook en had heel vaak geluk. Ik doe het op deze manier:
Jij: Hallo, heeft u misschien ook paarden of pony's? Antwoord: nee/ja Jij ( als ze nee zeggen): oke! Bedankt Jij (als ze ja zeggen): zouden we die misschien mogen verzorgen?
Maar je kan ook in de super markten een advertentie achter laten of aan mensen die je kent vragen als hun iemand kennen die een paard heeft en die wel wat aandacht mag gebruiken.