Willemina_L schreef:En waarom zou je enkel mooi zijn en van zelfvertrouwen kunnen blaken als je maatje 36 hebt? Onzin vind ik dat!
Ik ben nooit echt slank geweest maar heb daar eigenlijk nooit eerder problemen mee gehad. Tot ik steeds zwaarder werd en mensen dat ook op begon te vallen en er wat van zeiden. Wat nog een probleem is is dat mijn borsten steeds groter worden ook zelfs dat ik nu al een tijd op het zelfde gewicht zit. Het begint mij erg in de weg te zitten en mocht het nog erger worden wil ik zelfs een borstverkleining nemen. Maar ik hoop eerst dat het minder word door af te vallen.
happypaardje schreef:Agosh, wat een leukje! En wat goed van jou ook!
Ik ging vroeger heel vaak met de pony van de buren hardlopen, wie weet zit dat er straks ook nog wel in voor jou
(En hoe vaak ik toen inderdaad de "dat is een grote hond" wel niet heb gehoord.. zucht...)

Drankje
en ja die "dat is een grote hond" reactie ELKE keer weer als ik buiten loop met de pony 
Ik denk niet dat hardlopen er voor mij in zit. Ik heb er echt een hekel aan. Ik wandel liever wat langer dan dat ik moet gaan rennen haha.
jokari schreef:maar die van jou is dan nog echt wel te klein om op te rijden (door jou dan). Mijne was dat niet, ik reed er ook mee, maar als ik dan aan de hand ging wandelen, kreeg ik standaard te horen "moet je d'r niet op zitten dan ?".

Wat een heerlijk koppie heeft die pony, en die eerste foto is echt mooi.

Dank je wel :3 Rijden zal ik er nooit op kunnen ze is 95 cm er past een 12 inch zadeltje op en zeker niet groter. No way dat ik met mijn billen op de pony ga zitten. Al vind ik het wel eens jammer dat ze niet wat groter is. Ze heeft zo'n onwijs leuk karakter, ze wil alles voor je doen en is heel erg leergierig. Durf te wedden dat als het een grote warmbloed was dat ze een super wedstrijd paardje zou zijn.
Eline_S_S schreef:Oh wat leuk! Ik wandel ook steeds meer met de kleintjes

Mag ik vragen waar dit is? Komt me heel bekent voor

Leuk! Het is in Zweeloo.